Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Τα μάθατε ; σε 1-2 χρόνια κλείνει η Harley η Motoguzzi κ.α.(καθώς κατασκευάζουν σχεδόν όλη την γκάμα τους με αερόψυκτους κινητήρες) .Επίσης καταργούνται δεκάδες μοντέλα όλων των εταιριών! …χμμμ… Μάλλον λάθος κάνω , όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους! Μόνο οι δύστυχοι και ανίκανοι Γερμανοί τρέχουν απελπισμένοι και παρακαλούν για τη σωτηρία τους…..
|
Καλα μην τρελαθουμε τωρα!!!!! Τεχνολογικη υπεροχη ποιός? η Harley? ¨η Moto Guzzi ? Εναν κινητηρα εβγαλε η καθε μια εκει στα βαθη του 20ου αιωνα και
ακομα πανω σε αυτους πορευονται!! Η Guzzi με την V& του 1969 και η Harley το 1909 ξεκινησε με το Model 5D το 1900 (δικυλινδρο V 45 μοιρων και 49.5 κυβικων ιντσων) κι εφτασε το 1929 στο JDH two-cam motorcycle με τις 45 κυβικες ιντσες και δικυλινδρο V 45 μοιρων ο οποιος παρεμεινε αυτουσιος στην παραγωγη μεχρι το 1973!!!! Απο εκει και υστερα ο ιδιος κινητηρας (δικυλινδρο V 45 μοιρων) με μεταφορα των φιλτρων απο την αριστερη μερια του και συμετοχη στο flat rucks με το XR 750 και παραλλαγες αυτου σε διαφορους κυβισμους!!!!!!
Για ποια τεχνολογια μιλαμε? Μιλαμε φυσικα για την τεχνολογια του 1950 η οποια εξαιρειται των αυστηροτατων νομοθεσιων περι καυσαεριων σε ολη την αμερικη για προστασια
φυσικα του προιοντος αυτου και μονον!!!! το 2000 εβαλαν ψεκασμο διότι δεν θα μπορουσαν να πουλησουν στην Ευρωπη (EURO3) αλλα τωρα τα βρισκουν σκουρα διότι η EURO 4/5 δυσολα ξεπερνιεται απο την δομη αυτου του κινητρα που ειναι ο ιδιος απο το 1973 τουλαχιστον για να μην πω πιό πισω!!
Για την BMW τι να πω? τα εχω πει σε άλλα ποστς!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Υ.Γ.1 Μήπως μπορεί η …Κασσάνδρα να παρουσιάσει τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων μότο;(έστω από 1000cc) , την κατανάλωση καυσίμου ;(είναι ενδεικτική) κάποιο άλλο σοβαρό στοιχείο για να στηρίξει αυτά που γράφει;
|
Eδω
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...20:0030:EN:PDF ειναι ολη η ντιρεκτιβα γαι τις μοτοσυκλετες και για τις προδιαγραφες euro 3 που ισχυουν σημερα (σελιδα 8 οι ρυποι) κι εδω
Europe to introduce EURO 5 emission standards for motorcycles — Autoblog Green θα βρεις τι θα ισχυσει για τις μοτοσυκλετες απο το 2012 (euro 4) μεχρι το 2015 (euro 5) όπου θα περασουν σταδιακα απο την 4 στην 5!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Υ.Γ.2 Στηρίζεται σε μηχανολογικά δεδομένα η βεβαιότητα ότι ένας υδροψυκτος επίπεδος κινητήρας είναι <<δραματικά μεγαλύτερος>> από έναν αερόψυκτο; (εγώ γνωρίζω το αντίθετο)
|
Καταρχην σε μηχανολογικα δεδομενα στηριζεται το οτι
ουδεις αεροψυκτος μπορει να περασει την EURO 3 ποσο μαλλον την EURO 4!!! Η BMW πηρε εξαιρεση (ναι η Γερμανια μπορει και τα πετυχαινει κατι τετοια) μεχρι το 2012. Συμφωνα με διαφορες αναλυσεις καμια GS δεν πληροι την EURO 3 στο 100%!!! γιαυτο εξάλλου και τα τοσα ηλεκτρονικα καλουδια που φερει οπως π.χ anti knocking sensor, εξελιγμενη ECM η οπια φροντιζει για το φτωχοτερο μειγμα απο οτιδηποτε κινειται σε 2 ροδες με 1000+ κυβικα εξ ου και το αντι -πειρακια συστημα!!!!!!!!!!!
το οτι η αεροψυξη δεν μπορει να συναγωνισθει την υδρόψυξη σε ρυπους εγκειται στο πολυ απλο οτι η δυναμη (ιπποδυναμη/ροπη) ενος κινητρα εξαρταται απο το ποσο απο την παραγομένη θερμοτητα - λογω τριβης - θα μετατραπει σε εργο!!!!! Οταν κρατας την θερμοκρασια χαμηλα και μεταξυ 85 και 93 βαθμων κελσιου παιρνεις το μεγιστο του παραγομενου εργου!!!!! Οτιδηποτε απο το 85 και κατω ¨η απο το 93 και πανω ειναι παραπανισια καταναλωση καυσιμου η οποια σημαινει...... ρυπους!!
Τα υδροψυκτα κρατανε αυτες τις σταθερες θερμοκρασιες ακομα και σε στην Σαχαρα τα αεροψυκτα ........αδυνατουν ακομα και στην κινηση της Αθηνας!!!!! Ουτε και στον ανοικτο δρόμο μπορουν να τις κρατησουν διότι αν ανεβουν στα βουνα θα πεσουν κατω απο τους 85 αν τρεξουν στην εθνικη στην πεδιαδα θα ανεβουν πανω απο τους 93 κ.λ.π., κ.λ.π.!!!
Οσο για το αν η υδροψυξη προσθετει ογκο......προσθετει και παραπροσθετει!! Βαλε ψυγεια, σωληνωσεις αντλιες κ.λ.π οπου σε εναν εν σειρα ¨η εναν ''V'' καπου τα χωνεις και τα βολευεις σε εναν φλατ μποξερ ομως???? Δες Goldwing 1000 του 1979 και θα καταλαβεις τι εννοω!!