| 
			
			 
			
				23-02-2010, 15:40
			
			
			
		 | 
	| 
		
			
			| Senior Member 
 |  | 
					Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009 Περιοχή: Αθηνα Μoto: VARADERO MK3 |  | 
	
	| 
				 Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN! 
 
			
			           
	TheodoreΑπόσπασμα: 
	
		| 
					Αρχική Δημοσίευση από TEOSS   Φίλε Γιώργο γιατί έχασες το χιούμορ σου; Η <<τεχνολογική υπεροχή>> είναι σαφώς χιούμορ!  |  δεν χανω ΠΟΤΕ το χιουμορ μου!!!!!
  Απλως δεν το κατλαβα   ετσι όπως το διαβασα και το ''χρωματισα'' στο μυαλο μου!!!!! 
 
	Εγω καταλαβα τις εννοεις αλλα δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια δημοσιευμενα /αναγγελθεντα διότι η Ε.Ε. δεν το επιβαλει ακομα όπως κανει για τα αυτοκινητα!!!Απόσπασμα: 
	
		| 
					Αρχική Δημοσίευση από TEOSS  Στο Υ.Γ.1 άλλο ζητάω άλλο απαντάς . Στα αυτοκίνητα είναι γνωστό ότι υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης , υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία για μότο ώστε να έχουμε μια βάση δεδομένων ; από τις παραπομπές που έβαλες συμπεραίνει κάποιος ότι σε 2 χρόνια καταργούνται οι αερόψυκτοι κινητήρες ; π.χ. EURO 5 Cycle Emissions Proposed for 2015 - Dealernews .  |  Οι παραπομπες μπηκαν για να δειξουν τα υψη των ρυπων που επιτρέπονται και εμεις να συμπερανουμε οτι εφοσον π.χ. λεει ''Χ'' νουμερο μεγιστων υδρογοναθρακων για την Euro3 αρα το Βαραντερο μου δεν θα πρέπει να τις υπερβαινει!! Ενα περιπου δηλαδη για να ξερουμε που βρισκομαστε!!!
 Ακομη, οι παραπομπες  αναφερονται στο τι θα ισχυσει το 2012 και μετα οσον αφορα τους ρυπους! Εμμεσως πλην σαφως ΝΑΙ θα καταργηθει (για την Ευρωπη) οτι αεροψυκτο κατασκευαζεται μετα την 01/01/2013! Το τελευταιο θα αφησει τις γραμμες παραγωγης την 31/12/2012 (εφοσον προλαβει να κατεβει απο την γραμμη παραγωγης και ταυτοχρονα να ταξινομηθει αυτην την τελευταια ημερα)  αν οχι ΠΟΛΥ νωριτερα!!!!!!!!
 
 
	Γιατι Αρχοντα μου? διαφωνεις καπου????Απόσπασμα: 
	
		| 
					Αρχική Δημοσίευση από TEOSS  Στο Υ.Γ.2 τι τα ήθελες τα ¨¨μηχανολογικά¨¨ … μου φύγανε τα μαλλιά ! |    
			
		
			
			
				  |