View Single Post
  #5  
Παλιό 27-02-2010, 16:43
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή υγρών συμπλέκτη στο 1150GS

Πριν από κάποιο καιρό το έκανα και εγώ. Πολύ καλό ποστ ΑΛΞ. Και πολ'υ καλές οι φωτό.
Θα ήθελα να πω ακόμα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX Εμφάνιση μηνυμάτων

Βρίσκουμε το σημείο στο GS (και σε όλη την σειρά R11**) που εξαερώνεις το σύστημα του συμπλέκτη στο δεξί πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας εκεί που είναι το μαρσπιέ του συναναβάτη.
Μάλλον εννοείς όλες τις σειρές 1150, με την υδραυλικό συμπλέκτη. Το 1100 είναι με ντίζα και μηχανικό συμπλέκτη, οπότε δεν γίνεται η παραπάνω διαδικασία.
Και στις 1150 χωρίς το έβο-ίντεγκραλ δηλ. τέλος 2002 και πίσω, γιατί στις επόμενες χρειάζεται και μια διαδικασία εξαέρωσης και η μονάδα.
Απόσπασμα:
Ξεβιδώνουμε την μικρή τάπα που έχει το σημείο της εξαέρωσης με ένα άλεν και πλέον βλέπουμε στο εσωτερικό την μπίλια που μονώνει το κύκλωμα από το εξωτερικό περιβάλλον. Αυτή η μπίλια έχει ελατήριο εσωτερικά που την πιέζει να φράξει το στόμιο.



Αν δεν έχουμε το εργαλείο του ΑΛΞ (εγώ δεν το είχα) πιέζουμε την μπίλια που βλέπουμε με ένα κατσαβίδι (με προσοχή διότι πετά τα υγρά) και βγαίνουν τα υγρά.
Απόσπασμα:
Μόλις λοιπόν η στάθμη πέσει χαμηλά, συμπληρώνουμε τόσο όσο χρειάζεται να φτάσει ξανά στο max.



Στην παραπάνω φωτό στο κέντρο βλέπουμε μια πολύ μικρή τρύπα. Αν η μανέτα στην εξαέρωση πατηθεί απότομα από εκεί πετάγονται υγρά.
Reply With Quote