Πριν από κάποιο καιρό το έκανα και εγώ. Πολύ καλό ποστ ΑΛΞ. Και πολ'υ καλές οι φωτό.
Θα ήθελα να πω ακόμα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Βρίσκουμε το σημείο στο GS (και σε όλη την σειρά R11**) που εξαερώνεις το σύστημα του συμπλέκτη στο δεξί πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας εκεί που είναι το μαρσπιέ του συναναβάτη.
|
Μάλλον εννοείς όλες τις σειρές 1150, με την υδραυλικό συμπλέκτη. Το 1100 είναι με ντίζα και μηχανικό συμπλέκτη, οπότε δεν γίνεται η παραπάνω διαδικασία.
Και στις 1150 χωρίς το έβο-ίντεγκραλ δηλ. τέλος 2002 και πίσω, γιατί στις επόμενες χρειάζεται και μια διαδικασία εξαέρωσης και η μονάδα.
Απόσπασμα:
Ξεβιδώνουμε την μικρή τάπα που έχει το σημείο της εξαέρωσης με ένα άλεν και πλέον βλέπουμε στο εσωτερικό την μπίλια που μονώνει το κύκλωμα από το εξωτερικό περιβάλλον. Αυτή η μπίλια έχει ελατήριο εσωτερικά που την πιέζει να φράξει το στόμιο.

|
Αν δεν έχουμε το εργαλείο του ΑΛΞ (εγώ δεν το είχα) πιέζουμε την μπίλια που βλέπουμε με ένα κατσαβίδι (με προσοχή διότι πετά τα υγρά) και βγαίνουν τα υγρά.
Απόσπασμα:
Μόλις λοιπόν η στάθμη πέσει χαμηλά, συμπληρώνουμε τόσο όσο χρειάζεται να φτάσει ξανά στο max.

|
Στην παραπάνω φωτό στο κέντρο βλέπουμε μια πολύ μικρή τρύπα. Αν η μανέτα στην εξαέρωση πατηθεί απότομα από εκεί πετάγονται υγρά.