View Single Post
  #12  
Παλιό 01-03-2010, 07:19
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Δισκοπλακα πισω

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
θα σου βγαλει τα ιδια χλμ. και με την ιδια ποιοτητα φρεναρισματος;;;;;;;;;;
αξιζει η οικονομικη διαφορα,να το ρισκαρεις;;;;;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από loulou1100gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να μην τρελλαθούμε εντελώς: το ένα κατάστημα στην Καλλιρόης (το παλιό και γνωστό) όταν λέει "Brembo" το εννοεί άνευ ετέρου (είναι γνωστός ψείρας). Επί του πρακτέου ηθική:το "γνήσιο" είναι ακριβώς ίδιο με αυτά που πωλούνται στο ελεύθερο εμπόριο (η BMW ΔΕΝ κατασκευάζει αναλώσιμα υλικά, τα προμηθεύεται από ανεξάρτητους κατασκευαστές). Με την αλλαγή δισκόπλακας, υποχρεωτικά αλλαγή σε τακάκια, υγρά, πλήρες service τρόμπας (φούσκα...) και καλής ποιότητας λαστιχένιο "μαρκούτσι" και όχι μεταλλικό (μεταλλικά μπροστά-το πίσω φρένο είναι επιβοηθητικό για το "ζύγισμα" κατά την πέδηση).
Μιλάμε για ακριβώς την ίδια δισκόπλακα. Την ίδια ακριβώς που αγοράζει και η BMW από την brembo. Μετά την βάζει στο κουτί που λέει απ' έξω BMW, σου ανεβάζει και το κόστος στη διπλή τιμή (200 ευρώ έχει στη BMW κι όχι 250 που λες) και σου την πουλάει ως γνήσιο ανταλλακτικό.
Ο Τασούλης στη Καλιρρόης την πουλάει 100€ (προχτές ρώτησα γιατί και η δικιά μου κοντεύει για αλλαγή)
Μακάρι να είχε και τις μπροστινές.

Last edited by ALX; 01-03-2010 at 07:21.
Reply With Quote