View Single Post
  #20  
Παλιό 01-03-2010, 16:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ρουλεμάν κιβωτίου

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
το συγκεκριμένο ρουλεμάν γιώργη μπαίνει σφηνωτό στην άκρη του ενδιάμεσου άξονα και μετά σφηνωτό στο καπάκι του κιβωτίου

είναι κλειστό και από τις δύο τις πλευρές, όπως και τα υπόλοιπα 5, καθώς μιλάμε για κιβώτιο τύπου 259 μοντέλο 97, όπου η γενική οδηγία είναι ρουλεμάν τύπου clean bearings, με εσωτερικό γράσσο ώστε να είναι γρασσαρισμένα lifetime.

αυτό που διαβάζω και ισχύει είναι οτι τούτο το γράσσο δεν αντέχει είς τον αιώνα τον άπαντα και καθώς παρατηρείται σε κάποια αλλαγή βαλβολινών μεταχρωματισμός της προηγούμενα εισηγμένης βαλβολίνης, είναι σαφέστατα ένδειξη οτι κάποια τάπα παρέδωσε τω πνεύματι και από κεί και πέρα υπολιπαίνεται μέχρι να σπάσει η φωλιά των ρουλεμάν εσωτερικα

κάποιοι αφαιρούν την μια τάπα, την εσωτερική προς την μεριά των γραναζιών ώστε να αυτολιπαίνονται από το μπάνιο βαλβολίνης, με την όποια συνέπεια αν κάποια στιγμή σε αυτό το λουτρό υπάρξει ένα τόσο δά ρινισματάκι, σαν εκείνα που κατα κύριο λόγο σχηματίζουν την μαγνητική πάστα πούδρα στην τάπα του κιβωτίου

η γνώμη μου είναι κλειστά ρουλεμάν όπως έχει επισημάνει επίσημα η ίδια η εταιρεία
Κανενα γρασσο δεν εχει lifetime αποδοση εκτος απο το λιπος που βαζουν, αν εχεις παρατηρησει, στα ακραξονια μεσα στις φουσκες και στον μπιλιοφορο των αυτοκινητων!! Αυτο το λίπος και οχι γρασσο ειναι heavy duty χρωματος βουτύρου Κερκυρας (σχεδον ασπρο) με ιδιοτητες όπως π.χ ποτε να μην γινεται λεπτορευστο και να χανει τον ογκο του απο την παροδο του χρόνου (όπως τα κοινα γρασα , τα γραφιτουχα κ.λ.π παρ'οτι ειναι ''κλειστά'' κι ασφαλισμενα απο σκονες και νερα)!! Παντα διατηρει τις ιδιοτητες του αρκει να μην τρυπησει/σκιστει καμια τσιμουχα (μοτοσυκλετες)/φουσκα (για τα αυτοκινητα) και μπουν νερα!! Φυσικα και η πιεση του βενζιναδικου το καταστρεφει αφου μια σταγονα νερου - η οποια θα περιστρεφεται μεσα στο ρουλεμαν με χιλιαδες στροφες και θα ''απλωσει'' -ειναι αρκετη να διαλυσει την χημικη συσταση αυτου του λίπους και στην συνεχεια το ρουλεμαν!!!!

Αυτο το λιπος εχουν και τα κλειστά ρουλεμαν αγαπητε Κωστα, κι οποιος βαζει ρουλεμαν ανοικτου τυπου ¨η μισανοικτου εκει που η μαμα λεει κλειστό απλα κανει εγκλημα στο οχημα του!!! Καμια βαλβολινη σε αυτον τον κοσμο δεν μπορει να προσφερει την λιπανση αυτου του λίπους.......ΚΑΜΙΑ!! Οσα μπανια και να κανει το ρουλεμαν μεσα στην βαλβολινη η γρηγοροτερη καταστροφη του ειναι γεγονός!!!
Ακομα, οταν αλλαζεται ρουλεμαν π.χ. στους τροχους της μοτοσυκλετας σας πολλες φορες ο κατασκευαστης της βαζει ''μισανοικτα'' ρουλεμαν με την κλειστη πλευρα να βλέπει τον εξω κοσμο και την ανοικτη το εσωτερικο του αξονα. Αυτο γινεται για λογους οικονομιας(!!!!) και καλο θα ειναι οταν βλεπετε τετοιο ρουλεμαν στις ροδες να αλλαζεται με κλειστου τυπου, θα αντεξει τον διπλασιο (τουλαχιστον) χρόνο!!!

Αυτα τα ολιγα αγαπητε μου φίλε, εις αυριον τα νεοτερα επι του θεματος!!!
Reply With Quote