Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από boxerakias57
μπορει να ειναι και ο κατανεμητης πιεσης βενζινης
|
Καλα, ας κοιταξει το φιλτρο αερα ΠΡΩΤΑ (να το αλλαξει) και μετα ας παει στα πιο εξειδικευμενα!!
Να δωσω ενα παραδειγμα με ενα Βαραντερο φιλου και συμφουρμιτη του οποιου εκαιγε καπου 13 λιτρα /100κμ!!!!!!! Δηλαδη με 21 λιτρα εβγαζε 170κμ!!!!!!
Οταν αρχισαμε να το ψαχνουμε το πρωτο πραγμα που κοιταξαμε ηταν το φιλτρο αερα το οποιο υποτιθεται αλλαζοταν καθε τόσο, σε καθε σερβις!!!
Ε, λοιπόν το φιλτρο, κατ'εμέ, δεν ειχε αλλαχθει ποτε στα 50,000κμ που εχει πανω της αυτη η μοτοσυκλετα!!!! απλα το φυσάγανε με πιεση αέρα και το ξανατοποθετουσανε!! Και μαλιστα φυσαγανε ενα φιλτρο το οποιο ηταν ποτισμενο με λαδι απο την μαμα και το οποιο περιμεναν να καθαρισει γιατι ετσι νομιζαν!! Αλλα ενα χαρτινο φιλτρο ποτισμενο στο λαδι οσο και να το φυσηξεις δεν φευγει τιποτε απο πανω του και ειδικα απο μεσα του!! Το εκοψα στην μεση και η βρωμα, φυσικα, ειχε περασει στο εσωτερικο του!! Αποτέλεσμα ο κινητρας να μην αναπνεει σωστα και να εχει καταναλωση!! Σημειωταίον το φιλτρο πληρωνοτανε σαν καινουριο σε καθε σερβις!!!!!
Το αλλαξαμε και τα 170κμ με 21 λιτρα εγιναν κοντα 350!!!!!!!!!!
Α, ξεχασα, ολα τα παραπανω συνεβησαν σε μεγαλοσχημο εξουσιοδοτημενο συνεργείο Χοντα!!!