View Single Post
  #2  
Παλιό 03-03-2010, 13:20
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Η αφορμή για τον συλλογισμό μου ήταν ο τρόπος που βάζουμε τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου AUDI σε λειτουργία. Για τους μη γνωρίζοντες, πρέπει να πατήσουμε τον συμπλέκτη την ώρα που γυρνάμε το κλειδί ώστε να εκκινηθεί ο κινητήρας..
Κατ' αρχήν μου φάνηκε χαζό αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψης, σκέφτηκα ότι ο μεγαλόσχημος, οργανωτικός, επαγγελματίας Γερμανός δεν θα έκανε κάτι χωρίς λόγο. Κανένας δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει αλλά η ηλεκτρονική αναζήτηση έφερε αποτελέσματα.
Τα AUDI λοιπόν που πωλούνται εδώ, πωλούνται και πχ στη Φινλανδία, Σουηδία και λοιπές Βόρειες παγωμένες χώρες. Όταν λοιπόν έχει πολύ πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ο οδηγός εκκινεί το αυτοκίνητο, αυτό έχει πολύ πολύ πιο δύσκολο έργο προσπαθώντας με τη μπαταρία να "γυρίσει" εκτός των άλλων και το δίσκο "κολλημένο" στο πλατώ.
Δηλαδή, προκειμένου να ζοριστεί, σε αναγκάζει να απομονώσεις τον δίσκο από τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη και το αυτοκίνητο (η μπαταρία δηλ) που ήδη αντιμετωπίζει δυσκολία λόγω του καιρού να εκκινηθεί, να μπορέσει να "γυρίσει" το στρόφαλο μόνο του χωρίς "περιττά" για την εκκίνηση βάρη...

Έχοντας αυτή την εποχή κάποια δείγματα ότι η μπαταρία μου εκπνέει σιγά σιγά, σκέφτηκα να δοκιμάσω την ίδια συνταγή και στο 1200....
Έχω λοιπόν την αμυδρή εντύπωση (ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) ότι η μοτό μου διευκολύνεται στην εκκίνηση όταν έχω κρατημένη (τραβηγμένη) τη μανέτα του συμπλέκτη......
λογικο ακουγεται.........
Reply With Quote