Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
Aπό την άλλη, αν έχετε προσέξει, με νεκρά στο κιβώτιο και τη μοτοσυκλέττα στο κεντρικό stand, κατά την εκκίνηση, η πίσω ρόδα φέρνει κάποιες αργές μεν, περιστροφές δε.....
Αυτό σημαίνει ότι και με νεκρά ταχύτητα ο δίσκος ψιλο-ακουμπάει στο πλατώ.....και ενώ εσείς γνωρίζετε ότι στο φανάρι πρέπει να έχετε νεκρά για αποφυγή φθοράς στον συμπλέκτη.....αυτός (έστω και λίγο) συνεχίζει να φθείρεται.....
εκεί επεμβαίνουμε και ρυθμίζουμε τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, στο 800GS που είχα, ρύθμισα τη ντίζα και όλα καλά, στο 1200 δεν έχω κάνει τίποτε ακόμη....
|
Οταν εχουμε νεκρα στο κιβωτιο, ο δισκος ειναι σε συμπλεξει με τον αξονα που μπαινει στο κιβωτιο (πριζτιρεκ) και δεν φθειρεται!
Ο λογος που γυρναει ο τροχος ειναι επειδη τα γραναζια ειναι σε κινηση μεσα στο σασμαν απλα τα συχρονιζε τους δεν ειναι ''κουμπομενα'' , τυγχανει να παρασυρει το γραναζι τον αξονα του και αυτος με ην σειρα του τον αξονα μεταδοσης.
Συνοψιζοντας, δεν υπαρχει καμια φθορα στον δισκο και αυτο που γινεται ειναι φυσιολογικο δεν ειναι προβλημα