View Single Post
  #14  
Παλιό 03-03-2010, 15:05
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ρυθμιση αναρτησης σε F800GS.Πως;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από moican Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Γιώργο σ ευχαριστω για την μεθοδο και τα λινκ!Πεφτω με τα μουτρα στην αναγνωση.Επειδη συμφωνα
με το μανιουαλ καθε μεταβολη της προφορτισης χρειαζεται και αντιστοιχη της επαναφορας,όποτε μπορεις
ριξε λιγο φως και σ αυτο.Τελειως μπακαλιστικα υπολογισα μισο κλικ αποσβεσης για καθε 3,5 προφορτισης.
Αν κανω καμμια πατατια διορθωσε με pls.

Καθε αναβατης αναλογως βαρους και οδηγικης διαθεσης ρυθμιζει και τις αναρτησεις της μοτοσυκλετας του!!!
Κι εμενα λεει κατι κουλά αλλα υπολογιζει με αναβατη 85 κιλων (όπως ολοι οι κατασκευαστες) και εμενα τον αντρα, των σωματωδη bodybuildeρα των 103 κιλων δεν λεει τιποτε!!! Ακομα, πως να υπολογισεις την εξισωση οταν π.χ στο Βαραντερο εχει 40κλικς η προφορτιση και 10 κλικ η αποσβεση? Αν παω με την διαιρεση 10/40 τοτε 20κλικς στην προφορτιση και 5 κλικς στην αποσβεση = πιο κουτσουρο κι απο κομμενο κορμο δεντρου Ελατης στην Βαλια Καλντα!!!!!!! Μονος σου θα βρεις τις διαφορες και τι σε βολευει!! Π.χ. Εγω για το Βαραντερο και κινηση μεσα στην πολη εχω +12 κλικς προφορτιση απο τερμα χαλαρο και 0 (ολογραφως μηδεν) στην αποσβεση επαναφορας!! Κι αυτο γιατι θελω αργες αποσβεσεις ουτως ωστε να μην κτυπαει η μεση μου και ποναει ο κολος μου στην καθε ανωμαλια των δρομων της αθηνας!! Στο ταξιδι όμως βαζω +15 κλικς στην προφορτιση και +1-2 κλικς στην αποσβεση επαναφορας διότι θελω γρηγορες απσβεσεις ουτως ωστε το αμορτισερ να επιστρεφει 'αμεσα στην αρχικη του θεση για την επομενη στροφη, ανωμαλια κ.λ.π. χωρις ομως να αναπηδαει σαν καγκουρό!!!!!! Αναλογα μεταβαλω τις ρυθμισεις οταν εχω την συζυγο πισω μου, βαλιτσες κ.λ.π.!!

Ολα εξαρτωνται απο το βαρος πανω στην σελα και στις τυχον βαλιτσες και απο το σεταρισμα των αναρτησεων!! Αλλο σεταρισμα εχουν οι Showa του Βαραντερο κι αλλο το boge/sachs του GS800/1200!!

Κανεις δεν μπορει να σου υποδειξει ρυθμισεις, ουτε η ιδια η εταιρεια!! Αυτη δινει εναν τυφλοσουρτη και τιποτε άλλο!!! Αν εσυ εισαι γρηγορος και στριφτερος αυτα που λενε οι οδηγιες πανε στον καλαθο των αχρηστων! Αν εισαι αργος και νωχελικος και σου αρεσει το ταξιδι με 80κμ να αγναντευεις τα γυρω σου παλι οι οδηγιες της μαμας ειναι αχρηστες!!!

Ξεκινα με το SAG το οποιο ειναι εκ των ουκ ανευ και τα υπολοιπα θα τα βρεις μονος σου με την εμπειρια και οδηγωντας πολλα-πολλα χιλιομετρα!!!

Σημ. Που να δεις κατι αμορτισερ π.χ. ohlins (για βαραντερο) που εχουν τρεις ρυθμισης (προφορτιση, αποσβεση επαναφορας, αποσβεση συμπιεσης) σε απειρες θεωρητικα θεσεις για την προφορτιση και απειρες (πανω απο 50-60κλικς) για την καθε μια απο τις άλλες δυο!!! Εκει να δεις σπαζοκεφαλια!!! Κι αμα πας σε στρηταδικα σουπερσπορτ όπου τις ιδιες ρυθμισεις εχουν και τα καλαμια....... αστα να πανε!!!

Εμπειρια, πολλα χιλιομετρα, ανεβα-κατεβα για συνεχεις ρυθμισεις και συνδυασμο αυτων ειναι αυτο που χρειαζεται γαι να πετυχεις το κατα δυνατόν τελειο!!! Αλλα πρωτα και προτου κανεις οτιδηποτε άλλο ρυθμιζεις το SAG!!!!
Reply With Quote