View Single Post
  #16  
Παλιό 05-03-2010, 12:00
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: τακάκια σφύριγμα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από cm246 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ ξέρω ότι βάζουν Copper grease. Το οποιο όμως δεν το βάζουν για να σταματήσει το σφύριγμα αλλα για να μην κολλήσουν τα τακάκια στις δαγκάνες λόγο υψηλών θερμοκρασιών. Τώρα από προσωπική μου εμπειρία ναι το έχει σταματήσει αλλα όπως είπε και ο Γιώργος κανονικά τη δουλειά αυτή thn κάνει το αλουμινένιο φύλο.
Αγαπητε cm246, οποιος βαλει copper grease ¨η οτιδηποτε σε grease, λαδι, υγρο κ.λ.π. οπουδηποτε στην δαγκανα ειναι εγκληματιας!!!
Διότι, το grease με τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται στην δαγκανα, θα λοιωσει και θα γινει υγρο το οποιο με την σειρα του θα κυλησει στο τακακι και στην δισκοπλακα - 1 σταγονα μεγεθους μυτης καρφιτσας αρκει - και στο επομενο φρεναρισμα αντιο.............ζωη (ισως)!!!!!!!

Τα τακακια δεν κολλανε στις δαγκανες ΠΟΤΕ!! Αυτο που κολλαει ειναι τα εμβολακια της δαγκανας απο κακες/φθαρμενες τσιμουχες/Ο-rings ΜΟΝΟΝ!!!! και δεν κολλανε στο τακακι αλλα μεσα στην δαγκανα εκει που ολισθαινουν!!!
Πως θα κολλησει το τακακι αφου δεν εφαπτεται στην δαγκανα παρα μονον στο ελατηριο συγκρατησης και στον πειρο? το υπόλοιπο ειναι στον αερα, και μολις αφησεις το φρενο η θερμοκρασια του πεφτει κατα 80% σε χιλιοστα του δευτερολεπτου!!!!

Οτιδηποτε κανεις στην δαγκανα, ειτε αυτο ειναι λυσιμο της και καθαρισμος (παντα με ειδικο υγρο και μετα πλυσιμο με υγρα φρενων ειτε αλλαγη τσιμουχων και o-ring παλι μετα απο λυσιμο της, δεν γινεται κιαλλιως εξάλλου, πρέπει ετσι όπως ειναι λυμενη ολα τα εξαρτηματα να πλυθουν με ειδικα μπανια σε κατι ειδικα πλυντηρια με χημικα που εχουν τα συνεργεια, να στεγνωσουν καλα, να περιλουστουν με υγρά φρενων το καθε κομματι ξεχωριστα, να στραγγιξουν αριστα και να αφεθουν στον ηλιο να στεγνωσουν ¨η ενα ενα τα εξαρτηματα (πλην τσιμουχων και o-rings, αυτα ΠΑΝΤΑ μπαινουν καινουρια ) να σκουπιστουν καλα και να αφεθουν να στεγνωσουν ¨η αν ειναι δυνατον να τα στεγωνωσουμε αριστα με το πιστολακι!!! Μετα τοποθετουμε τα καινουρια o-rings και τις τσιμουχες!!
Αυτη ειναι και η μοναδικη φορα που τα εξαρτηματα της δαγκανας ερχονται σε επαφη με υγρα πλην του νερου!!!!!!!!!

Οταν αγοραζεις καινουρια μοτοσυκλετα, οι δισκοπλακες ειναι περασμενες με συντηρητικο υγρο για να μην σκουριαζουν!!! Τα μαγαζια, που σεβονται τον εαυτον τους, πλην παραδωσουν μοτοσυκλετα σε αγοραστη πρωτα πλενουν τους δισκους με καθαρη βενζινη - ΟΧΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ - μ'ενα πινέλο. Αλλα ΟΧΙ ολα τα μαγαζια!!!Ξερετε ποσοι εχουν φαει τα μουτρα τους???
Εχω αλλαξει 10 καινουριες δισκοφέρουσες μοτοσυκλέτες παντα κατα την παραλαβη τους κουβαλουσα το φιαλιδιο με την καθαρη βενζινη κι ενα πινελακι!!!!

Και μην ακουτε αυτα που σας λενε διαφοροι εξυπνακηδες εξουσιοδοτημενων και μη για να μην θρηνησουμε, κι αλλα, θυματα!!!

Last edited by GeorgeP; 05-03-2010 at 12:07.
Reply With Quote