View Single Post
  #8  
Παλιό 13-03-2010, 22:16
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Ανατρίχιασα.....

.



Εμένα τώρα ..... πως μου φαίνεται κάτι abnormal ?????









Ερώτηση πρώτη:

Ο ιδιοκτήτης, είδε το μηχανάκι του να καίγεται,

ξεκαβάλησε,

το έβαλε στο κεντρικό σταντ,

έσβησε την μηχανή - έβγαλε τα κλειδιά απ' τον διακόπτη,

ξεκλείδωσε την βαλίτσα,

άνοιξε την βαλίτσα,

έβγαλε την φωτογραφική μηχανή απ' την βαλίτσα - μετά απ' την θήκη της,

και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες .....

Και όλα αυτά ...ενώ βλέπει το μηχανάκι του να ....... ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ .......




Και δεν έκανε καν τον κόπο να σκύψει και να κάνει ένα "φουου",

να σβήσει η φωτιά ;;;;;;


Ερώτηση δεύτερη:

Τα υγρά στον κύκλο "Α" .....ας υποθέσουμε ότι έσταξαν όση (λίγη λογικά) ώρα,

βρίσκεται σταματημένο το μηχανάκι, και ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....

Τα υγρά στον κύκλο "Β" ..... τί είναι ;;;;



Ερώτηση τρίτη:

Το καμένο τμήμα του διαφορικού,

σας φαίνεται φυσιολογικό ;;;;;

Το ξεφλούδισμα στον κύκλο "C" ..... από τί δημιουργήθηκε ;;;;;



Ερώτηση τέταρτη:

Έχουμε δει ανοιγμένα διαφορικά σε μηχανάκια με μηδενική βαλβολίνη,

από σκισμένη φούσκα, με μαύρα από την σκουριά γρανάζια διαφορικού ...

Πως εκείνα ΔΕΝ πήραν φωτιά ;;;;;


Εφόσον λοιπόν, είχε ακόμη λίγη ποσότητα βαλβολίνης, (αυτή που τρέχει κάτω - κύκλος "Α"),

γιατί να πάρει φωτιά η φούσκα ;;;;;



Υπάρχουν κι άλλες ελαστικές επιφάνειες κοντά σε υψηλές θερμοκρασίες,

αλλά δεν έχουμε ξαναδεί να παίρνουν φωτιά ..... (κ μην ακούσω οτι είναι από άλλο υλικό)



Αυτές τις λίγες ερωτήσεις για αρχή ..... ακολουθούν κι άλλες .....




.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote