
15-03-2010, 11:15
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Σκασίματα στο κλείσιμο γκαζιού
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από platon
Με μεγάλη μου χαρά παρέλαβα χτες το 12άρι και ξεκίνησα από Αθήνα την επιστροφή στο Αγρίνιο σε χαλαρούς ρυθμούς.
Είμαι στην Ε.Ο. με 6η και περίπου 4000rpm και κρατάω μεγάλη απόσταση από τον μπροστινό μου. Αυτός φρενάρει και εγώ κλείνω εντελώς το γκάζι χωρίς να πατήσω φρένο, για 1-2 sec.
Όταν άνοιξα ξανά το γκάζι, άκουσα 3-4 σκασίματα (δεν ξέρω από που) αλλά τα "ένιωσα" στο δεξί μου πόδι, εκεί που είναι ένα κολάρο. Έκανα δεξιά και... μου έσβησε. Καμία ένδειξη.
Βάζω πάλι μπροστά, φτάνω στην 6η και ξανακάνω μία δοκιμή. Κάνει πάλι το ίδιο αλλά με συμπλεκτάρισμα, κατέβασα ταχύτητα και έφυγε.
Μετά από μερικά χιλιόμετρα το δοκίμασα πάλι και δεν έγινε τίποτα.
Το μυαλό μου εμένα πηγαίνει σε κάποιο σκουπίδι στη βενζίνη, που όταν άνοιξα το γκάζι και άνοιξε η πεταλούδα και ζήτησε καύσιμο, αυτό το εμπόδισε και γι' αυτό έκανε τα σκασίματα και έσβησε.
Μπορεί να είναι κάτι άλλο, να ανησυχήσω ?
|
Πέραν απο τα γλυκόλογα, τα χαδια, τις αγκαλιτσες και τα γουτσου-γουτσου που συστηνουν οι συνάδελφοι και τα οποια ειναι απορίας αξιον γιατι τα χρειάζεται μια .......unstoppable(?!) BMW (χιουμορ, μην βαράτε!!) εγω θα σου πω να μην ανησυχεις και .......να περιμενεις!!!!
Καινουριο, αστρωτο, μηχανακι ειναι!! Δωστου το χρόνο του να συνηθισει το χερι σου και το πόδι σου!! Οι μεγαλοι δικυλινδροι, ειτε μποξερ ειναι ειτε ''V'' εχουν καποια ''κουσουρια'' στην αρχη που με τον χρόνο διορθωνονται απο μονα τους!!!! Τα 2κυλινδρα εν σειρα δεν εχουν τετοιο προβλημα διότι εχουν αλλες σειρες αναφλέξεων, στροφαλους 270 μοιρων κι οχι 180 οπως τα δικα μας κ.λ.π.!!!!
Αυτο το ''σκασιμο'' που ακουσες, μηπως αντι για σκασιμο θα το περιεγραφες σαν ''τσαφ''??? Αν ναι τοτε αγαπητε συναδελφε πορέψου εν ειρηνη, αγαπησε το μηχανακι που μολις πηρες με ολη την ομορφια του και με ολα τα στραβα του!!! Οσο το καβαλας και γραφεις κμ το δεξι χερι σου θα συγχρονιζεται καλυτερα με το αριστερό του συμπλεκτη και τα ''τσαφ'' θα ελαττωνονται μεχρι που θα εξαφανιστουν...οχι γιατι φτιαχτηκε το ''προβλημα'', αφου δεν ειναι τετοιο, αλλα διότι τα χερια σου συγχρονιζοντια καλυτερα μεταξυ τους αλλα και κυρίως....με τις στροφες του κινητρακαι την επιλεγμενη "η την προς επιλογή σχεση!!!
Εμας στα Βαραντερο αυτο το ''τσαφ'' το κανει απο καινουριο μεχρι να ''πεθανει'' κι ακουγεται κατω απο το φιλτρο ¨η μεσα στο φιλτρο αερα!!! Δηλαδη περιπου στο ιδιο σημειο που το καταλαβες κι εσυ!! Δεν ειναι τιποτε άλλο απο περισσια μιγματος η οποια δεν περασε απο το σωμα γκαζιου στον κυλινδρο για τον Α, Β λογο (π.χ. ''λαθος'' σημειο θεσης μπιστονιου ως προς την εισαγωγη του μειγματος) και ''εσκασε'' ειτε στην εισαγωγή -εκει στο κολλαρο - ειτε μεταξυ εισαγωγης και φίλτρου αέρα!!!! Αυτο συμβαινει στην κινηση της πολης και οταν κινεισαι σταθερα και για πολυ ωρα με χαμηλομεσαίες στροφες και ξαφνικα συμπλεκταρεις ειτε για να ανεβασεις/κατεβασεις ταχυτητα (με διπλογκαζιά ¨η οχι) ειτε για να σταματησεις στο φαναρι με τον ιδιο τρόπο!!!!
Ειναι δε τοση η δυναμη του απο την περισσια μειγματος που ...σβηνει τον κινητρα σε πολλες περιπτωσεις (οχι παντα)!
Αυτα τα ολιγα ελπιζωντας να σε βοηθησα στην ''απαλειψη'' εστω και λιγο της ανησυχιας σου!!!
Last edited by GeorgeP; 15-03-2010 at 11:19.
|