
15-03-2010, 12:50
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Ανατρίχιασα.....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
.
Εμένα τώρα ..... πως μου φαίνεται κάτι abnormal ?????
Ερώτηση πρώτη:
Ο ιδιοκτήτης, είδε το μηχανάκι του να καίγεται,
ξεκαβάλησε,
το έβαλε στο κεντρικό σταντ,
έσβησε την μηχανή - έβγαλε τα κλειδιά απ' τον διακόπτη,
ξεκλείδωσε την βαλίτσα,
άνοιξε την βαλίτσα,
έβγαλε την φωτογραφική μηχανή απ' την βαλίτσα - μετά απ' την θήκη της,
και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες .....
Και όλα αυτά ...ενώ βλέπει το μηχανάκι του να ....... ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ .......
Και δεν έκανε καν τον κόπο να σκύψει και να κάνει ένα "φουου",
να σβήσει η φωτιά ;;;;;;
Ερώτηση δεύτερη:
Τα υγρά στον κύκλο "Α" .....ας υποθέσουμε ότι έσταξαν όση (λίγη λογικά) ώρα,
βρίσκεται σταματημένο το μηχανάκι, και ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....
Τα υγρά στον κύκλο "Β" ..... τί είναι ;;;;
Ερώτηση τρίτη:
Το καμένο τμήμα του διαφορικού,
σας φαίνεται φυσιολογικό ;;;;;
Το ξεφλούδισμα στον κύκλο "C" ..... από τί δημιουργήθηκε ;;;;;
Ερώτηση τέταρτη:
Έχουμε δει ανοιγμένα διαφορικά σε μηχανάκια με μηδενική βαλβολίνη,
από σκισμένη φούσκα, με μαύρα από την σκουριά γρανάζια διαφορικού ...
Πως εκείνα ΔΕΝ πήραν φωτιά ;;;;;
Εφόσον λοιπόν, είχε ακόμη λίγη ποσότητα βαλβολίνης, (αυτή που τρέχει κάτω - κύκλος "Α"),
γιατί να πάρει φωτιά η φούσκα ;;;;;
Υπάρχουν κι άλλες ελαστικές επιφάνειες κοντά σε υψηλές θερμοκρασίες,
αλλά δεν έχουμε ξαναδεί να παίρνουν φωτιά ..... (κ μην ακούσω οτι είναι από άλλο υλικό)
Αυτές τις λίγες ερωτήσεις για αρχή ..... ακολουθούν κι άλλες .....
.
|
Απαντηση πρωτης ερωτησεως (υποθετικη)
Ισως ο συνεπιβατης (αν ειχε) να ειχε την φωτογραφικη μηχανη επανω του ετοιμη κι οχι σε βαλιτσα!!!! Ισως παλι ουτε ο συνεπιβατης ουτε ο αναβατης αλλα καποιος εκει κοντα περαστικος!
Ισως και το πιο πιθανόν να ηταν γκρουπ μοτοσυκλετων και να τραβηξε την φοτο καποιος απο την ομαδα για να την στειλουν στην εταιρεια!!!!
Απαντηση δευτερης ερωτησεως (παλι υποθετικη)
Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται. Αν μεχρι να κατεβει απο την μοτοσυκλετα ο αναβατης εσταξε στο ενα σημειο με την αλλαγη θεσης του ψαλιδιου οτα κατεβηκε ετρεξε στο δευτερο!!!! Ακομα, σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου! Υποθεσεις κανω και σε αυτην την περιπτωση!
Απαντηση τριτης ερωτησεως (αυτη σιγουρη)
το αλουμινιου και δη τα κραμματα αλουμινιου και οι βαφες τους αυτα τα σημαδια αφηνουν οταν καιγονται!!!!
Απαντηση τεταρτης ερωτησεως (κι αυτη σιγουρη)
Εμενα το Βαραντερο μπορει να εχει αλυσιδα κινησης 1 εκατοστο πιο μακρια απο το κανονικο λογο φθορας! το ιδιο εχει και του διπλανου μου το Βαραντερο! ομως σε εμενα η αλυσιδα βγηκε απο το εμπρος γραναζι συνιλιβωντας το καρτερ(!!) και με εριξε κατω ενω ο διπλανος μου με το ιδιο προβλημα απορουσε πως εγινε αυτό!!!
Καθε περιπτωση και διαφορετικη Νικο αναλογα τις συνθηκες της καθε μιας ξεχωριστά!!
Last edited by GeorgeP; 15-03-2010 at 12:56.
|