View Single Post
  #24  
Παλιό 16-03-2010, 10:19
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ανατρίχιασα.....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο οι αστοχίες από το υλικό ,τη συναρμογή, τη χρήση (εκτός προδιαγραφών, συντήρηση) είναι γνωστές και υπάρχουν σε κάθε όχημα. Οι περιπτώσεις στην σειρά Rαλλά και ειδικότερα στη GSείναι ελάχιστες.
Η προσπάθεια να αναλύσεις τις ζημιές των μότο από τις φώτο είναι σαφώς μεγαλύτερη αστοχία! Κι εγώ διακρίνω κάποιες περίεργες λεπτομέρειες αλλά χρειάζεται γνώση του ιστορικού και μηχανολογική εξέταση για να μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα.
Με υποθέσεις απλά τραβάς ¨¨λαγούς¨¨ και μάλιστα ατυχείς λέγοντας <<χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας>>, << Το ψαλιδι-αξονας εσπασε, η ζαντα στραβωσε λογω του κτυπηματος της πανω σε καποιο σταθερο σημειο μαλλον του κινητηρα ¨η καπου κοντα σε αυτην την περιοχή >>,<<Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται>>, << σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου>> .
Δεν υπάρχει λογική σε σπάσιμο ψαλιδιού ,η με παρουσία φλόγας, με τις συνθήκες που περιγράφεις.


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από PITS Εμφάνιση μηνυμάτων
Mετα το χτυπημα ο τροχος φαινεται να εχει κανει μιση στροφη μεχρι που σταματησε γιατι θα ηταν κουφο να κανει ολοκληρους κυκλους στην κατασταση που βρισκεται αν το δουμε με αυτη την οπτικη τιποτα πανω στη μηχανη δεν θα μπορουσε να κανει αυτη τη ζημια στη ζαντα-λαστιχο,ΚΑΙ αυτη ομως ειναι μια υποθεση, συμφωνω με TEOSS πως αν δε ξερεις το ιστορικο μπορεις να πλασεις 1000αδες σεναρια
Γιαυτο ανεβηκε το thread αυτο με τις φωτογραφιες για να κανουμε τις υποθεσεις μας και να πουμε τις γνωμες μας!!!! παντα υποθετικες μιας και δεν ειμαστε παρόντες!!!

Το θεμα της ''λογικης'' αναγεται στην στιγμιαια κι εκεινης της στιγμης συμπεριφορας του συστηματος που εσπασε / χαλασε σε συναρτηση με άλλες συνθηκες τις οποιες δεν γνωριζουμε παρα μονον να υποθεσουμε!!! Φυσικα και το ψαλιδι δεν εσπασε μονο του!!! Φυσικα και το λαστιχο στεγανοποιησης δεν αποφασισε να παρει φωτια μονο του!!!
Και, ναι φλογα μπορει να δημιουργηθει απο δυο μεταλλα τα οποια τριβονται μεταξυ τους οταν βρισκεται εκει κοντα καποιο ευφλεκτο υλικό π.χ. το λαστιχο στεγανοποιησης!!!! Δεν ειναι αναγκη να παρει φωτια ακριβως το σημειο που ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης αλλα αρκει η κορωνα και το πηνιο να δουλευουν ''στεγνά'' να αναπτυχθει θερμοκρασια 400-500 βαυμους απο την τριβη και να μεταδωσουν αυτη την θερμοκρασια στα υπολοιπα μεταλλα με τα οποια ερχονται σε επαφη και να γινει οτι εγινε (¨η δεν εγινε)!!

Οσο για το σπασιμο του άξονα στην μεση της ασφαλτου θεωρω (παλι υποθετικα, αυτο καλουμαστε να κανουμε εδω) οτι ειναι αδυνατον να συνεβηκε απο άλμα στο χωμα και μετα να μεταφερθηκε η μοτοσυκλετα στην ασφαλτο για την φωτογραφηση!!! Εξάλλου αν ηταν απο αλμα δεν θα στραβωνε η ζαντα ετσι οπως στραβωσε!! καπου κτυπησε η ροδα!!!!
Αυτο που εγω νομιζω οτι εγινε ηταν καποιο γερό και κοφτερο σαμαρι στον δρόμο (απιθανο) ¨η καποια λακουβα απο εκεινες τις βαθειες και κοφτερες που τις βλεπουμε ξαφνικα μπροστά μας κι ενω ο εμπρος τροχος πεφτει μεσα και περναει... ο πισω λογω βαρους και μικροτερης αποσβεσης του αμορτισερ (απο το εμπρος συστημα) δεν μπορει να ανταπεξελθει.......πεφτει μεσα και κτυπαει το χειλος της λακουβας κατα την διαφυγη του!! Ετσι και η ζαντα στραβωσε, ετσι και το ψαλιδι εσπασε!!! Και προσεξτε, το ψαλιδι δεν εσπασε στην συνδεση με τον κινητηρα στο εμπρος μερος του αλλα στην συνδεση του με το ''διαφορικο''!!!! Εχει την σημασια του αυτο!!!! Διχνει οτι εκεινο το σημειο ζοριστηκε πολυυυυυυυυυ!!! Ποσες φορες εχουμε πεσει σε τετοια λακουβα και ψαχνουμε να βρουμε αν στραβωσε η ζαντα μας???
Κατι τετοιο πρέπει να συνεβηκε!! κι αν τα βαλετε κατω και το σκεφτειτε διεξοδικα ισως συμφωνησουμε!!!!

Υ.Γ.1= δεν φταιει η BMW για τους δρόμους μας!!! Ποσα αυτοκινητα εχουν πεσει σε τετοιες λακουβες κι εχουν αφησει τα ημιαξονια στον δρόμο????
Υ.Γ. 2= δεν φταιει η BMW αν ο ιδιοκτητης της GS ειχε να αλλαξει την βαλβολινη 50,000κμ αλλα ουτε καν τσεκαρε αν υπηρχε βαλβολινη και ποση!!! Η BMW θα εφταιγε αν η μοτοσυκλετα, ειχε λιγα κμ (αν ειχε πολλα ο ιδιοκτητς επρεπε να το κοιταξει) κι εχασε τα λαδια του διαφορικου μονομιας ενω η μοτο ταξιδευε στην εθνικη οδο!!! τοτε θα μιλαγαμε για κακης ποιοτητος τσιμουχες στεγανοποιησης!!! Ποσοι απο εσας δεν εχουν διαρροη απο την τσιμουχα του διαφορικου και λενε..... θα το φτιαξω αλλα απνε κατόπιν εορτης? Ο ιδιοκτητης της, αν ηταν αδιαφορος καλα να παθει, αλλα αν δεν ηταν........ απλα δεν το πηρε χαμπαρι αφου στα 500κμ του Αθηνα-Θεσσαλονικη κι ενω οδηγουσε εχασε τα 250ml βαλβολινης και συνεβηκε οτι συνεβηκε!!!! Σε αυτην την περιπτωση ναι φταιει η εταιρεια....η όποια εταιρεια!!!!
Πραγμα το οποιο δεν ξερουμε αλλα υποθετουμε!! Κι αυτες οι υποθεσεις απο αυτα τα περιστατικα μας δημιουργουν την δυσπιστια σε ολα τα προιοντα που προκειται να αγορασουμε (¨η εχουμε αγορασει ηδη) που εγω πρωτος εχω τονισει σε αυτο το φορουμ!!!

Last edited by GeorgeP; 16-03-2010 at 10:28.
Reply With Quote