View Single Post
  #20  
Παλιό 16-03-2010, 22:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Michael Chatzilias Εμφάνιση μηνυμάτων
εξαρταται την σημαια του!!!!

Παντως τα υπό ελληνικης σημαιας (οσα ειναι , και ειναι αρκετα, 3 χωρα στον κοσμο η Ελλαδα σε ''ελληνικο'' τοναζ πλοια) πληρωνουν 4 φορες παραπανω εφορια και μισθους πληρωματων απο την ακριβοτερη Ευρωπαικη σημαια που ειναι η Αγγλικη!! Δεν συμφερει!!!!

Γιαυτο και η φυγη στις σημαιες ευκαιρίας!!

Έχουν αλλάξει σημαία αρκετοί πρόσφατα (βλέπε Τσάκο) και έχουν βάλει Ελληνική στα υγρά περισσότεροι (πετρέλαια και υγραέριο cargoes).

Σίγουρα για να αλλάξουν από Λιβερία και Βερμούδες σε Ελληνική θα λάβουν προνόμια - εκτός κι αν βέβαια αλλιώς και το κάνουν για λόγους φιλανθρωπικούς προς την Ελλάδα...(δεν γίνεται, ο εφοπλιστής πάντα παίρνει την φοροαπαλλαγή του). Ειδάλλως Γιώργο, τα παίρνουν πίσω από φοροαπαλλαγές στα ιδρύματά τους (βλέπε ίδρυμα Μαρία Τσάκου).

Ξεφύγαμε....μιλούσαμε για το τεκμήριο στις BMW μας...
οταν θα βρεθουμε να σου πω τι προνομια πηρε ο συγκεκριμενος!!! ξερεις τι λεει ο ελληνικος νομος για την συνθεση των πληρωματων σε πλοια με Ελληνικη σημαια? ειμαι σιγουρος οτι ξερεις!! Αυτο άλλαξε για τον συγκεκριμενο!! Οπως άλαλξε και για καποιον αλλο κυριο που κανει δρομολογια στα νησια με το πλοιο ''SPEEDRUNNER'' το οποιο κατα παρεκλιση του cabotage ειανι υπο αγγλικη σημαια και πληρωμα Φιλιπινεζους!!
Αστα ρε φίλε, θα τα πουμε απο κοντα αυτα!!
Reply With Quote