
22-03-2010, 15:38
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΔΙΣΚΟΣ TOURATECH
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER
Οι "καρφωτοι" δισκοι ειναι ακριβως το ιδιο υλικο με του εργοστασιου.
Η αντοχη τους η ιδια, που σημαινει τα ιδια χλμ ακριβως για την επομενη αντικατασταση τους (ιδιος αναβατης, ιδια μηχανη, ιδια χρηση εννοειται).
Στην φρατζη υπαρχουν μαγαζια που κανουν αναγομωσεις δισκων με περιπου 50-60 ευρω αν θυμαμαι καλα (ταξιτζηδες και μοτοσυκλετιστες κυριως "παλιοι", το προτιμουν).
Μιλαω παντα μονο για τον δισκο, οτιδηποτε αλλο μπορει να χρειαστει, ή να θελει αντικατασταση ή να μην θελει αλλα προληπτικα το αλλαζετε ειναι στην κριση του καθενος ή στο ποσο ντομπρος εναι ο μηχανικος σας!!!
|
νομιζω οτι γνωριζεις οτι το υλικο του δισκου του αμπραγιαζ (αυτον που αναγομωνεις) ειναι διαφ'ορων ειδων κι οχι μονον εναν!!! Υπαρχει τοfiber υπαρχει το Cerametallic, το kevlar,organic, segmented kevlar, hybrid carbon/ceramic/organic, carbon/ceramic, και sintered iron.
Kαθε ενα απο τα παραπανω ειναι κατασκευασμενο για ορισμενη ιπποδυναμη - η οποια εχει μεγαλο ευρος - αλλα και για ορισμενη χρηση!! π.χ. το ''organic'' ειναι μέταλλο- οργανικη ίνα που υφαίνεται μεταξυ των και εχει εφαρμογη σε αυτοκινητα απο 10 μεχρι 400 ιππους!! το ''sintered iron'' ειναι μονον μεταλλο και τιποτε άλλο και ειναι καταλληλο για οχηματα/μηχανηματα με τρομερη ιπποδυναμη και ροπη όπως τα cateprilar αλλα και η F1!! η εμπλοκη του δε ειναι σαν διακόπτης!!!!!
Ετσι πaει λεγοντας για ολα τα οχηματα και τους τυπους των συμπλεκτων!!
τι απο ολα αυτα τα υλικα βαζουν στην Φραντζη? Τι διαρκεια ζωης εχουν και ποσο κακο/καλο κανουν στο πλατό????? Ερωτησεις κανω μονον!!!!
H ΒΜW νομιζω χρησιμοποιει δισκο και χτενι της sachs & valeo!
Αν βγαλετε το δισκο σας θα πρ'επει να εχει την παρακατω κωδικοποιηση !! Προσεξτε την εχει πολλα στοιχεια τα οποια θα σας φανουν χρησιμα πηγαινοντας στην valeo/sachs να αγορασετε ενα καινουριο δισκο ¨η σετ πολυ φθηνοτερα απο την μαμα!!
EV = Valeo Identification
140= maximum torque capacity
16= clutch size
F=flywheel type (F: flat, P ot)
C= material type (C: cerametallic)
G=damper model
S=damper style (S: single dumper hub, no ''iddle ruttle'' control- D" dual dumper hub, contains extra dumber for idle rutling control)
E= spline size (C for 1-1,5'':10SAE, D for 1 - 3/4'':10 SAE, E for 2'':10 SAE!!
|