Το προηγουμενο μηχανακι μου. Αν αντεχεις την συχνη και ακριβη συντηρηση, θελει γενικο σερβις (ρυθμιση βαλβιδων) καθε 5000χλμ. και αν πιανει εστω και λιγο το χερι σου για μικροπραγματα που ισως σου παρουσιασει καθοτι εχει τα χρονακια του, παρ'το με κλειστα ματια. Θα σε ανταμειψει με το παραπανω

. Παει πολυ καλα και διασκεδαστικα στο χωμα , εχει πολυ γκαζι που θα το καραγουσταρεις, συγχωρει τα λαθη γιατι εχει πολυ καλο κρατημα μεχρι να το παρακανεις, και γενικα ευχαριστιεσαι να το οδηγας γιατι σε προτρεπει να το οδηγας σβελτα και παιχνιδιαρικα. Ταξιδακια παιζουν αν αντεχεις τους κραδασμους, αλλα δεν κανει να κρατας το γκαζι σταθερο για πολλη ωρα γιατι... δε γουσταρει ο κινητηρας, θα σου δειξει σημαδια κουρασης. Αλλωστε δεν ειναι φτιαγμενο για αυτοκινητοδρομους. Παρολαυτα εχω κανει Πατρα-Θεσ/νικη με αυτο το μηχανακι με τις απαραιτητες στασεις και τον καταλληλο χειρισμο. Τελος στην πολη βολευει παρα πολυ γιατι ειναι πολυ ευελικτο, ελαφρυ και το τιμονι περναει ανετα πανω απο τους καθρεπτες των αυτοκινητων. Α! και μια που ειπα Πατρα-Θεσ/νικη αξιζει να σου αναφερω οτι γυρισα με ενα ντεποζιτο. Απο αυτονομια απλα ξεχνας ποτε ειχες βαλει βενζινη τελευταια φορα.
Αυτα μου ερχονται τωρα αν θες να ρωτησεις οτιδηποτε αλλο εδω ειμαστε