View Single Post
  #30  
Παλιό 26-02-2009, 13:39
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα να δεις που το έκανα με τον δύσκολο τρόπο ενώ υπάρχει έτυμη λύση
Εύγε φίλε μου σε ευχαριστώ :sm5:

Βέβαια εγώ έκανα μια άλλη πατάτα ...για να μην μείνει το RT μου μέσα καθόλου αγόρασα δύο σώματα μεταχ. τα επισκεύασα και όταν ήρθε η ώρα να τα αλλάξω με έκπληξη ανακάλυψα πως ναι μεν είναι από 1100 αλλά είναι από τον 8/96 και μετά όπου το μοντέλο αλλάζει και είναι με της δύο ντύζες παρά με της τέσσερις που έχει το αριστερό σώμα μου που είναι πριν τον 8/96
Και τώρα τι κάνω ? απλά αγοράζω το σετ ντύζες από το επόμενο μοντέλο και έτσι θα είναι πιο εύκολο να συγχρονίσω με τα μανόμετρα γιατί θα έχω μόνο δύο ντύζες παρά τέσσερις
Ουδέν κακό αμυγές κακού
Εννοείς με τις 2 ντίζες γκαζιού?? Γιατί μετά την ημ/νια που λες το 1100 αλλάζει σε κάποια πράγματα και αλλάζει και στο ότι έχει 2 ντίζες γκαζιού. Στην παρακάτω φωτό από το σερβις που έκανα έχω βάλει σε κύκλο τις 2 ντίζες και το κουτάκι το διαφορετικό που ισχύει από τα μοντέλα 6/96 και έπειτα


Αλλά δεν νομίζω να παίζει αυτό κάποιο ρόλο στα bring. Δεν ξέρω κιόλας 100% αλλά έτσι πιστεύω. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο.
Reply With Quote