View Single Post
  #6  
Παλιό 26-02-2009, 14:49
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: THROTTLE BODDIES Η' ΣΤΑ ...ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ INJECTION!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπότε εσύ πήρες και τον διακλαδωτή.
Η Ντίζα πριν το 96 είναι μονή και διακλαδώνει ``μέσα`` της και πάει στον άλλον κύκινδρο.
Αχ αν διάβαζες ένα θέμα μου περί σέρβις 1100 (βέβαια δεν είναι σε αυτό το F) θα το έβλεπες. Είχα κάνει εκεί θέμα στο σέρβις, για τις ντίζες και τις χρονολογίες και πως διαφέρουν. Τεσπα.. απλά να κάποια ευρω παραπάνω έφυγαν τώρα.
Και να προσέξεις κάτι φίλε μου. Όταν τοποθετήσεις τον διακλαδωτή και τις ντίζες. να έχουν έτσι αέρα, να μην ακουμπούν κάπου, γιατί κάνει μια γωνία εκει το εξωτερικό της ντίζας (περισσότερο στον δεξιό κύλινδρο όπως είσαι πάνω στην μοτο) και ακουμπάει άγαρμπα η ντίζα εκεί στο άνοιγμα του γκαζιού, και φθείρετε και κόβετε. Δηλ. ανοιγοκλείνοντας το γκάζι αγγίζει η ντίζα στο σταθερό εξωτερικό ρεγουλατόρο και φθείρετε και κόβετε. Βάλε και λίγο γρασάκι εκεί κάθε τόσο.
Τα λέμε παιδιά και χαίρομαι που ανταλλάσουμε απόψεις...
Φαντάζομαι Ξέρεις τι έγινε στο άλλο F πράγμα που δεν θέλω να θυμάμαι και αρνούμαι να "μπω" μέσα έστω και σαν επισκέπτης
Ωραίες και χρησιμότατες η συμβουλές σου της τύπωσα σε ευχαριστώ πολύ


ΑΑΑ η SKF Hellas τα φέρνει τα DU μόνο που τα λέει dry sliding bushings
Reply With Quote