
26-02-2009, 17:44
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
|
|
Απάντηση: Για τακάκια, μιλάμε! «Σκληρά» και «μαλακά»
μα και μεταλλικο να ηταν το σωληνακι φιλε μου παλι θα βραζανε σε παρατεταμενα φρεναρισματα ...απλα δεν θα ξεχείλωναν !
....τελος παντων !...ενα ειναι το σιγουρο ...τα φρενα της BMW ειναι τα καλυτερα
Φιλε μου Ιωαννη εγω στο ADVE τα πισω τα αλλαξα στις 35.000χλμ ισως πατας λιγο φρενο παραπανω.
και δευτερον εγω ειπα για το χασιμο του φρενου (πεταλι κατω dead) οταν τα υγρα εχουν τετοια θερμοκρασια που το συμβατικο σωληνακι δεν μπορει να αντεξει.
και αν θες εχει και μετ/κα πισω για το GS αλλα ειναι λιγο πιο ακριβα απο αυτα που πηρες... 
|