View Single Post
  #6  
Παλιό 12-04-2010, 00:59
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: MotoGP COMMERCIALBANK GRAND PRIX OF QATAR

Θρίαμβος Ρόσι στο Κατάρ

Θοδωρής Κατσαρογιάννης | 11/4/2010 11:52:17 μμ

Με τον πλέον ιδανικό τρόπο ξεκίνησε η σεζόν για τον Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος πανηγύρισε τη νίκη στην πρώτη κούρσα των MotoGP για φέτος στο Κατάρ, εκμεταλλευόμενος την πτώση και εγκατάλειψη του Κέισι Στόνερ από την πρωτοπορία νωρίς στην κούρσα.
Δεύτερος τερμάτισε ο Χόρχε Λορένθο για το 1-2 της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha, ενώ ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο χάρισε στην Honda τη τελευταία θέση του βάθρου, ύστερα από μια συγκλονιστική μάχη με τον Νίκι Χέιντεν που κρίθηκε πάνω στη γραμμή του τερματισμού.

Πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα στο Λοσάιλ, ο Στόνερ έμοιαζε το αδιαφιλονίκητο φαβορί, καθότι ταχύτερος σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές, τις κατατακτήριες, αλλά και στο warm-up.
Επιπλέον, ο αυστραλός κατάφερε να ανακάμψει ακόμα και από την κακή του εκκίνηση που τον έριξε τέταρτο, ανακτώντας την πρωτοπορία της κούρσας στον 3ο γύρο. Από εκεί και πέρα άρχισε να χτίζει διαφορά, σημειώνοντας τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο. Η κατάσταση έμοιαζε υπό τον απόλυτο έλεγχό του.
Ομως η ατυχία δεν άργησε να του χτυπήσει για μία ακόμα φορά την πόρτα. Στον 6ο γύρο άνοιξε το γκάζι λίγο περισσότερο απ' ό,τι έπρεπε στην τέταρτη στροφή, με αποτέλεσμα να χάσει το μπροστινό και να βρεθεί φαρδύς-πλατύς στο έδαφος, βγαίνοντας νοκ-άουτ από τη συνέχεια.
Η πρωτοπορία πέρασε στον Ρόσι, ο οποίος δεν είχε τη διάθεση για παρόμοια λάθη. Και παρότι ακολούθησε έναν μάλλον επιφυλακτικό ρυθμό, ο Γιατρός δεν έδωσε ιδιαίτερα δικαιώματα στους αναβάτες πίσω του να τον απειλήσουν και φυσιολογικά είδε πρώτος το πέσιμο της καρό σημαίας.
Η μοναδική στιγμή ανησυχίας για τον Ρόσι ήταν επτά γύρους πριν από το τέλος, όταν στα φρένα στο τέρμα της μεγάλης ευθείας είδε τον Ντοβιτσιόζο να φτάνει μία ανάσα πριν να τον περάσει. Ομως ο Ντόβι δεν είχε την ταχύτητα να πιέσει περαιτέρω, αντίθετα έχασε και την δεύτερη θέση από τον Χέιντεν.
Κάπου εκεί ήρθε η αναπάντεχη αφύπνιση του Λορένθο. Ο ισπανός παρακολουθούσε από μακριά το τρενάκι των τριών πρώτων στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, ωστόσο προς το τέλος ανέβασε κατακόρυφα στροφές και δύο γύρους πριν από το τέλος πέρασε και τον Χέιντεν και τον Ντοβιτσιόζο, τερματίζοντας στην δεύτερη θέση.
Ετσι ο ιταλός με τον αμερικανό έμειναν να παλεύουν για την τρίτη θέση, η οποία κατέληξε στα χέρια του Ντοβιτσιόζο για μόλις 11 χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Πέμπτος τερμάτισε ο εκπληκτικός Μπεν Σπιζ της Tech 3 Yamaha, μπροστά από τον Ράντι ντε Πουνιέ της LCR Honda, ενώ ο Ντάνι Πεντρόσα έμεινε στην έβδομη θέση. Ο ισπανός εργοστασιακός αναβάτης της Honda έκανε μία από τις συνήθεις, εκρηκτικές του εκκινήσεις, εκτοξευόμενος στην πρώτη θέση, αλλά δεν είχε τον ρυθμό για να παραμείνει ψηλά, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει στη θέση από την οποία είχε ξεκινήσει τον αγώνα.
Reply With Quote