Στις 59.365 μον έκλεισαν οι πωλήσεις έναντι 49.212 μον του αντίστοιχου
τριμήνου του 2009, ήτοι αύξηση 20 % ή +10.153 μον
ΑΛΛΑ έχουμε σαφή στροφή των καταναλωτών προς τα αυτοκίνητα μικρού
κυβισμού,εξ'αιτίας τεκμηρίων,τελών,φορου πολυτελείας,καυσίμων κλπ.
Ακολούθως παραθέτω τις πωλήσεις ανά segment για να δείτε αυτό που
αναφέρω πιο πάνω
Segmet A 
Fiat Panda,Fiat 500,Hyundai i10,Toyota Aygo,Suzuki Alto,smart for two
κλπ)
Πωλήσεις τριμηνου 2009=5.957 τριμηνου 2010=8117 + 36% ,+ 2.160μον
Segment B
Yaris,Fiesta,Corsa,Polo,Hyundaι i20
κλπ)
Πωλήσεις τριμηνου 2009=13.138 τριμηνου 2010=19.215 +46%,+6.077μον
Σημαντικές απώλειες έχουν υποστεί τα 4Χ4 και το segment D (Opel insignia,Avensis,BMW-3Series,Passat,Modeo,A4,Mercedes C-Series κλπ)
Η κατηγοριοποίηση των αυτοκινήτων στα segments είναι συνάρτηση του
κυβισμού,του μεγέθους,της μορφής,της χρήσης.
Τα μοντέλα που αναφέρω εντός παρανθέσεων είναι τα πρώτα στα εν λογω segments.