Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ace_gln
να κανω και εγω μια ερωτηση ... ?
τοσα χρονια , τοσα μηχανακια , τοσα αυτοκινητα , σκαφη , φορτηγα ... αν δεν ζεσταινοντουσαν .. δεν ξεκιναγαμε να κανουμε τη δουλεια μας και αυτη ηταν αποψη , οχι δικη μου , αλλα ολων των συνεργειων και μηχανικων που περασαν απο μπροστα μου ...
το GS τι διαφορα εχει ρε παιδια ???
δεν πρεπει να ανεβουν λιγο τα λαδια ...?
δεν πρεπει να ζεσταθουν λιγο τα μεταλλα για να μην εχουμε ζημια σε βαλβιδες κ.ο.κ.??
Πρωτη φορα το ακουω και μενω με το στομα ανοιχτο !!!
|
Αυτές ήταν απόψεις των πατεράδων μας και παππούδων μας, που περάσαν και σε μας και για την εποχή τους ήταν απόλυτα σωστές και απαιτούμενες.
Κινητήρες σύγχρονοι που έχουν κατασκευαστεί μετά τη δεκατία του 70 είναι "fire and forget", άλλα μέταλλα, άλλα λάδια, βάζεις μπρος και φεύγεις!
Τώρα, μια φορά που είπα στο μάστορα που μου έφτιαξε τον μπόξερ του 1954, ότι τη ζεσταίνω λίγο το πρωι πριν φύγω, με κοίταξε με μισό μάτι και με ρώτησε: "Γιατί;;;"
Πρόσφατα σε κάποιο άλλο ποστ γράφτηκε ότι την μεγαλύτερη ζημιά και φθορά ένας κινητήρας την παθαίνει στα πρώτα 2 λεπτά της λειτουργίας του και ιδίως αν δουλεύει στο ρελαντί. Γι αυτό τα αυτόματα "choke", με το που βάζεις μπρος ανεβάζουν πολύ τις στροφές για να πάει το λαδάκι γρήγορα παντού.
Αν μιλάμε για μεγάλες μηχανές ντήζελ σε πλοία πχ, χιλιάδων κυβικών (σε λίτρα τις μετράνε βέβαια) αυτές θέλουν και 4 ώρες πριν προθέρμανση του μπλοκ στους 50-60 βαθμούς με ζεστό νερό. Άλλο πράγμα.