Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sotos1
Αυτό ηταν κατι που ηθελα να ρωτησω... "στις ποσες μπαρες σταματαμε και περιμενουμε να κρυωσει ? "
Αλλα με κάλυψες!
Δεν σταματαμε. Καλα καταλαβα ?
|
Να σου πω. Το καλοκαίρι σε καύσωνα (40C) και μέσα σε πυκνή κυκλοφορία μου έφτανε στις 4 μπάρες, δεν θυμάμαι αν είδα πάνω από μια φορά 5. Αν η μηχανή τσουλάει, έστω και λίγο, ποτέ δεν την σταματάμε. Ιδίως αν και όταν έχει ανεβάσει πολύ θερμοκρασία 5-6 μπάρες, το χειρότερο που μπορείς να της κάνεις, είναι να σταματήσεις και τη σβήσεις. Το καλύτερο να συνεχίσεις και να κινήσαι, έστω και με 40χλμ. Επίσης, ΠΟΛΥ ανεβάζει την θερμοκρασία αν στην προσπάθειά σου να "μη ζορίσεις" τον κινητήρα, τον πας με 4η-5η και μικρή ταχύτητα, 50-60χλμ. Είναι ότι χειρότερο για να του ανεβάσεις στα ύψη την θερμοκρασία. Βάλτου 3η και πήγαινε με 60, θα "αποδόσει" καλύτερα θερμικά και η ροή του αέρα θα τον ψύξει.
Λεπτομέρειες για ψιλολόγους όλα αυτά βέβαια, που ψάχνονται με τις 1-2 μπάρες πάνω κάτω. Δεν έχει ανάγκη το εργαλείο. Από τα παλιά χρόνια!