View Single Post
  #27  
Παλιό 14-04-2010, 15:12
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ace_gln Εμφάνιση μηνυμάτων
μιλαω σιγουρα για diesel κινητηρες 12- 16000 cc αλλα και για τους βενζινοκινητηρες ... παντα ζεσταινα και ξεκιναγα !!
δεν ξερω ρε παιδια .. εγω το ζεσταμα θα το κανω ... ειμαι λιγο ξεροκεφαλος ???

απο τη ΒΜW οταν ειχα παρει ενα 520ι ΤΟΥ '01 μου ειχαν πει .. το αφηνεις 2 λεπτα να δουλεψει , ξεκινας και μεχρι να ανεβασει 2 γραμμες , πας μεχρι 2500 στροφες / λεπτο ...
εχω κανει με το συγκεκριμενο 230.000 χιλιομετρα... Μονο δισκο ζητησε ..
δεν μπορω να ξερω σιγουρα τι θα παθαινε αν το δουλευα διαφορετικα ..
αλλα ετσι οπως το δουλεψα ... με εχει βγαλει ασπροπροσωπο ... και ολα τα μηχανηματα που εχω και δουλευω ...
σε αντιθεση με τη μητερα μου που εβαλε μπροστα ενα mitsubishi L200 diesel 3000 cc του '03 , ξεκινησε χωρις ζεσταμα και την επομενη ημερα το αυτοκινητο αλλαξε βαλβιδες ... ???

καποιος με μηχανικες γνωσεις να μας εξηγησει τι ακριβως γινεται ... υπαρχει ???
Καποτε οι κυλινδροι ηταν απο μαντέμι......τωρα απο κραματα αλουμινιου!
Καποτε τα μπιστονια ηταν απο αλουμινιο ''Χ'' με περισσοτερο σιδηρο και λιγοτερο αλουμινιο......τωρα εξολοκληρου απο αλουμινιο με 0.1% σιδηρο ετσι για να μην τρυπάνε!!!!!
Καποτε τα λαδια ηταν προδιαγραφων SE και τωρα εχουν φτασει την SH και προχωράνε
Καποτε το καρμπυρατερ ηταν νόμος...... τωρα ο ψεκασμος 5ης γενιας!!!!
Καποτε τα diesel χρειαζοντουσαν προθερμανση καυσιμου...... τωρα βαζεις μπρος και φευγεις!!!!!!
Διοτι το ζητουμενο ειναι το ζεσταμα του λαδιου και οχι του μετάλλου!!! Και μιας και το μεταλλο λογω τριβης ζεσταινεται ΠΟΛΥ γρηγορα απο οτι ΟΛΟ το λαδι στην ελαιολεκανη οταν το ζεσταινεις ακινητο η διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ τους ειναι τεραστια (ζεστα τα μεταλλα κρυο το λαδι) οποταν εχεις ελλιπη λιπανση (αφου η κινηματικη ροη και οι ιδιοτητες του λαδιου επιτυγχανονται μονον οταν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας) και κανεις ''ζημια'' στον κινητηρα!! Ειδικα σε εναν αεροψυκτο!!!!!!!
Γενικα η εξελιξη των μετάλλων και των λαδιων λεει βαζεις μπρος και σιγα σιγα ξεκινας και ζεσταινεις οδηγωντας και ποτε εν σταση!!!

Το βαραντερο στο βιβλιο τους λεει ''start the engine, let it idle until the first bar appear and then you may drive....'', οταν ομως τους εγραψα ενα γραμμα (στην Ιαπωνια) για το τι λαλακιες γραφουν μου απαντησαν '' it is an old addition which you may forget following the recent mechanical developments of metallurgy and oil industry improvements!!!''
Με άλλα λογια ''βαζεις μπροστα και ζεσταινεις στον δρόμο!!!!

Ελπιζω να σε καλυψα!!!!
Reply With Quote