View Single Post
  #28  
Παλιό 14-04-2010, 15:47
pkar Ο/Η pkar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Peireus
Μoto: R1200 GS 08
Μηνύματα: 464
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Καποτε οι κυλινδροι ηταν απο μαντέμι......τωρα απο κραματα αλουμινιου!
Καποτε τα μπιστονια ηταν απο αλουμινιο ''Χ'' με περισσοτερο σιδηρο και λιγοτερο αλουμινιο......τωρα εξολοκληρου απο αλουμινιο με 0.1% σιδηρο ετσι για να μην τρυπάνε!!!!!
Καποτε τα λαδια ηταν προδιαγραφων SE και τωρα εχουν φτασει την SH και προχωράνε
Καποτε το καρμπυρατερ ηταν νόμος...... τωρα ο ψεκασμος 5ης γενιας!!!!
Καποτε τα diesel χρειαζοντουσαν προθερμανση καυσιμου...... τωρα βαζεις μπρος και φευγεις!!!!!!
Διοτι το ζητουμενο ειναι το ζεσταμα του λαδιου και οχι του μετάλλου!!! Και μιας και το μεταλλο λογω τριβης ζεσταινεται ΠΟΛΥ γρηγορα απο οτι ΟΛΟ το λαδι στην ελαιολεκανη οταν το ζεσταινεις ακινητο η διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ τους ειναι τεραστια (ζεστα τα μεταλλα κρυο το λαδι) οποταν εχεις ελλιπη λιπανση (αφου η κινηματικη ροη και οι ιδιοτητες του λαδιου επιτυγχανονται μονον οταν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας) και κανεις ''ζημια'' στον κινητηρα!! Ειδικα σε εναν αεροψυκτο!!!!!!!
Γενικα η εξελιξη των μετάλλων και των λαδιων λεει βαζεις μπρος και σιγα σιγα ξεκινας και ζεσταινεις οδηγωντας και ποτε εν σταση!!!

Το βαραντερο στο βιβλιο τους λεει ''start the engine, let it idle until the first bar appear and then you may drive....'', οταν ομως τους εγραψα ενα γραμμα (στην Ιαπωνια) για το τι λαλακιες γραφουν μου απαντησαν '' it is an old addition which you may forget following the recent mechanical developments of metallurgy and oil industry improvements!!!''
Με άλλα λογια ''βαζεις μπροστα και ζεσταινεις στον δρόμο!!!!

Ελπιζω να σε καλυψα!!!!
Πάντα κατατοπιστικότατος !!!

Last edited by pkar; 14-04-2010 at 16:03.
Reply With Quote