Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Έχοντας δουλέψει αρκετά με κινητήρες (βενζινοκινητήρες,diesel μικρούς και μεγάλους 22000hp,αεριοστροβίλους) θα πω την ταπεινή μου γνώμη....μιλώντας για τους δικούς μας κινητήρες 650cc-1200cc.
Εαν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 20 και πάνω δεν χρειάζετε προθέρμανση, βάζουμε μπροστά και ξεκινάμε χαλαρά εως ότου δούμε 2 μπαρίτσες, τώρα το αν θέλεις να βάλεις μπροστά να φορέσεις κράνος και γάντια δεν παίζει ρόλο, μόνο να μην κάνουμε και κανένα τέταρτο 2-3 λεπτά είναι μια χαρά.αλλά και τέταρτο να κάνουμε δεν υπάρχει πρόβλημα δεν βράζει το λάδι μην φοβόμαστε...
Εαν η εξ. θερμοκρασία είναι κάτω από 20 εως και 10 θα έλεγα 2-3 λεπτά οτι πρέπει να την αφήσουμε...
Εαν είναι κάτω απο 10 σαφώς και πρέπει να την αφήσουμε να ανεωάσει 2μπάρες...
όλα έχουν σχέση με τις μηχανικές ιδιότητες του ελαίου...όταν είναι κρύο δεν σου αφήνει αυτό που λέμε λιπαντικό φίλμ και έχεις μεγαλες καταπονήσεις λόγω τριβής και κυριως μεταξύ ελατηρίου συγκράτησης λαδιού και χιτωνίου....τεσπα με λίγα λόγια όταν το λάδι είναι κρύο πρέπει να το ζεστάνουμε λίγο....κάποιος μπορεί να πεί οτι βάζουμε μπροστά και οδηγάμε με χαμηλες στροφές εως 2500 ποια η διαφορά με το ρελαντί...η διαφορά είναι το φορτίο .....άλλο νεκρά και άλλο πρώτη και κομπλαρισμένος ο άξονας....το λαδάκι και τα μάτια σας,τιποτα άλλο δεν είναι ποιο σημαντικό!!!!
και όσον αφορά την πυράκτωση των εξαγωγών από που και ως που φτάιει η προθέρμανση, μήπως πεφτει στο θάλαμο καύσεως μείγμα πλούσιοτερο κατα πολυ σε βενζίνη και έχουμε καύση <<με καψες>>!!!ας τσεκάρουμε λίγο το injection η και τις ντίζες από τις πεταλούδες μήπως έχουν κολλήσει!!!προσωπική γνώμη γιατί έχω μόνο 1500km με boxer, 3 βδομαδες το έχω το μωρό μου και είναι και γέρικο!!!
|