
17-04-2010, 16:12
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Μoto: R1150GS
|
|
Απάντηση: τιμη για bmw r51 του 69
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από athaneco
που μπορω να βω κατι αντιστοιχο εδω? αυτο που δεν μου αρεσει σε πολλες αντιστοιχες στην ελλαδα ειναι οτι τους βαζουν οτι να ναι (μαιμουδιες) πανω και χανουν εμπορικη αξια κατα τη γνωμη μου. που μποροω να αρχισω? το να παρω μια σαραβαλιασμενη και να την φτιαξω, αν και με ενδιαφερει δυστυχως δεν εχω το χρονο οποτε θελω μαλλον ετοιμη.
|
Κοίτα η ανακατασκευή δεν συμφαίρει!!!Στο λέω εκ πείρας.Πολύ τρέξιμο,πολύ internet και πολλές προσωπικές εργατώρες και όλα αυτά με τον ίδιο οικονομικό απολογισμό.Το μόνο σύν στην περίπτωση που το φτιάξεις μόνος σου είναι ότι γνωρίζεις πολύ καλά το μηχανάκι σου και αυτό λέει πολλά.Πίστεψε με!Η τιμή σε ένα κλασσικό καθορίζετε κυρίως απο την γνησιότητα του, την σπανιότητα του και την ηλικία του. Πρώτα πρέπει να σκεφτείς για πιο λόγο αγοράζεις ένα κλασσικό.Για να κάνεις μια βολτίτσα κάποια Κυριακή?Για να πηγαίνεις εκδρομές?Για να συμμετάσχεις σε διάφορα trophy?Για να το βάλεις στο σαλόνι σου(μην γελάσεις αλλά πολλά μηχανάκια είναι σε σαλόνια)? Αφου βρείς τι θές να κάνεις με ένα κλασσικό τότε κοιτάζεις τι προσφέρει κάθε μηχανάκι και προχωράς!
Για παράδειγμα κοίτα αυτο το M20:
Τρομερό εργαλείο, έτος 1946 , φοβερός θόρυβος , όλο γνήσιο και πιστοποιημένο, απο ολική αναπαλαίωση και τιμή 10.000€. Πολύ καλό αλλά:
1) 'Ξερό' (καθόλου ανάρτηση πίσω - ότι κάνει η σέλα , τετρακάλαμο εμπρός)
2) Ανεβάζει τρομακτικές θερμοκρασίες κυρίως εντός πόλης
|