
19-04-2010, 10:57
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
|
|
Απάντηση: σουπίτσα!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
Σωστά. Το αντισπίν στο ποτάμι σε "αιχμαλωτίζει" και χάνεις ότι γκάζι θες όταν το θες.
Το αντισπίν μπαίνει αμέσως μόλις δει τις στροφές της πίσω ρόδας να διαφοροποιούνται της μπροστά. Δεν σου μειώνει την ισχύ, αλλα σου κόβει την ανάφλεξη στιγμιαία για να μην ανεβάζει κι άλλο στροφές ο κινητήρας. Αν και οι δυο ρόδες πήγαιναν βάρκα γιαλό πλαγιασμένες, δεν το "καταλαβαίνει", ούτε το απασχολεί η κλίση της μηχανής.
|
το antispin δεν ενεργοποιείται αμέσως μόλις η πίσω ρόδα αρχίζει να γυρίζει (ας πούμε) πιο γρήγορα από τη μπροστινή. Αν ήταν έτσι ..θα ήταν επικίνδυνο γιατί συνεχώς θα σου έκοβε το γκάζι.
Πρέπει η διαφορά στη περιστροφή να είναι συγκεκριμένη προκειμένου να ενεργοποιηθεί και σαφώς δεν έχει καμία σχέση ούτε λαμβάνει υπόψιν τη κλίση της μοτό...
Δεν ξέρω πόσο είναι αυτή η διαφορά ούτε μπορώ να τη βρω πουθενά...
Εμένα μου ενεργοποιείται μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες (βλ. σαμαράκια), όταν τα περνάω με γκάζι.
Σε λανθασμένο άνοιγμα γκαζιού η μοτό πετάει κωλαράκι αλλά το antispin πουθενά....
Γνωστός μου, κινούμενος σε σταθερό έδαφος (νομίζω μάρμαρο) έπεσε επειδή σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού "έφυγε" το πίσω μέρος και δεν ενεργοποιήθηκε το antispin......
|