
19-04-2010, 17:49
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz
....................................................................................................
- μικρή πτώση στην απόδοση (μπορεί όμως να είναι και η ιδέα μου)
|
Σιγουρα ειναι η ιδεα σου διότι περισσότερα οκτανια δεν σημαινει περισσοτερη ιπποδυναμη με κανενα τροπο!!! Τα οκτανια ειναι ενας αντικροτικος βαθμος και τιποτε άλλο!!!! Αν ο κινητηρας ειναι σχεδιασμενος για 95 οκτανια (οπως ο δικος σου) και την βενζινη των παλιων ΡΕΟ του στρατου να βαλεις (130 οκτανια) το ιδιο θα πηγαινει!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz
- πιο θορυβώδης λειτουργία του μοτέρ και έναν θόρυβο σαν να χτυπάει πειράκια όταν ανοίξω απότομα το γκάζι με λάθος σχέση στο κιβώτιο, όχι ότι με ενοχλεί ο θόρυβος, μέχρι τώρα ducati & KTM είχα...)
|
πειρακια αποκλειονται διότι τα BMW εφοδιαχονται με antinocking sensor (αντι-πειρακικός αισθητηρας στον κυλινδρο) ο οποιος σε περιπτωση βενζινης κατω των 90 οκτανιων (Ινδια, Αφγανισταν) ''ενημερωνει'' την κεντρικη μοναδα η οποια δινει εντολη κι ελλατωνει της μοιρες του αβανς (αναφλεξη) κι ετσι η μοτοσυκλετα προχωραει κανονικα και χωρις φοβο και παθος αλλα και χωρις προβλημα!! Η ιπποδυναμη βεβαια μειωνεται αλλα αυτο ειναι αποτέλεσμα της πτωσεως των μοιρων του αβανς κι οχι της βενζινης!!
Τωρα για το οτι ειναι ''πιο θορυβωδης'' κι εδω εχω τις αντιρρησεις μου αλλα το αυτι του καβαλαρη της δεν μπορω να το συναγωνιστώ!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz
εσείς τι χρησιμοποιείτε;
|
απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν (πανω απο 230,000κμ με τα Βαραντερο μου, για τα αυτοκινητα μην ρωτησεις...πολυ παραπανω)!!!
Last edited by GeorgeP; 19-04-2010 at 17:51.
|