Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από KAS
Βασίλη φαντάζομαι πως αυτό συμβαίνει σε όλα τα συνεργεία .Απλώς εσύ το είδες .Και τελικά γιατί πιστεύουμε πως στην επίσημη αντιπροσωπεία όλα θα είναι τέλεια ;Μας το επιβάλουν ουσιαστικά για να έχουμε την εγγύηση .Γι αυτό μετά τα δύο χρόνια οι περισσότεροι λακίζουν προς άλλα μαγαζιά .
|
Απο εμπειρία μου καλή τουλάχιστον σε 3 συνεργεία ΔΕΝ συμβαίνει πάντως κάτι τέτοιο.Εξ'άλλου το ζήτημα δεν είναι να προστατευθεί μόνο ο Βασίλης την επόμενη φορά αλλά ο οποιοσδήποτε πάει για service εκεί ή κάπου ανάλογα και μετά μείνει με τον κινητήρα στο χέρι.Σίγουρα μια λύση είναι αλλαγή λαδιών σπίτι μας αλλά πολλοί δεν διαθέτουν χώρο,άλλοι όρεξη,και αυτό με τίποτα εννοείται δεν δικαιώνει ή δικαιολογεί την απαράδεκτη στάση ενός συνεργείου εξουσιοδωτημένου ή μη.