View Single Post
  #25  
Παλιό 20-04-2010, 16:35
billy_bmw Ο/Η billy_bmw βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ATHENS
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 287
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από KAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασίλη φαντάζομαι πως αυτό συμβαίνει σε όλα τα συνεργεία .Απλώς εσύ το είδες .Και τελικά γιατί πιστεύουμε πως στην επίσημη αντιπροσωπεία όλα θα είναι τέλεια ;Μας το επιβάλουν ουσιαστικά για να έχουμε την εγγύηση .Γι αυτό μετά τα δύο χρόνια οι περισσότεροι λακίζουν προς άλλα μαγαζιά .

Απο εμπειρία μου καλή τουλάχιστον σε 3 συνεργεία ΔΕΝ συμβαίνει πάντως κάτι τέτοιο.Εξ'άλλου το ζήτημα δεν είναι να προστατευθεί μόνο ο Βασίλης την επόμενη φορά αλλά ο οποιοσδήποτε πάει για service εκεί ή κάπου ανάλογα και μετά μείνει με τον κινητήρα στο χέρι.Σίγουρα μια λύση είναι αλλαγή λαδιών σπίτι μας αλλά πολλοί δεν διαθέτουν χώρο,άλλοι όρεξη,και αυτό με τίποτα εννοείται δεν δικαιώνει ή δικαιολογεί την απαράδεκτη στάση ενός συνεργείου εξουσιοδωτημένου ή μη.

Last edited by billy_bmw; 20-04-2010 at 16:40.
Reply With Quote