
21-04-2010, 08:57
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Θόρυβος από καμπάνα σε 1200GS ???
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από abalerno
Έχω αλλάξει και άλλα πράγματα αλλά μέσα στην εγγύηση! Τώρα που πληρώνω μου κακοφαίνεται! Να την δώσω για 8000-9000 χιλίαρικα δεν την δίνω. Και τί να πάρεις μετά! Η αλήθεια είναι οτι το GS με έχει καλομάθει όσον αφορά το θέμα οδική συμπεριφορά και τα κριτήρια είναι πολύ ψηλά για να πάρω Varadero, Vstrom κτλ. Για κανα street, sport touring, το σκέφτομαι αλλά που να το πας στο νησί?? Μόνο ταξίδια? (να μου πεις και με το GS αυτό κάνω πάνω κάτω!)
Όλοι οπαδοί του "βάζω βενζίνη-λάδια και τέλος" είμαστε αλλά δυστυχώς δεν μας κάθεται με τα ευρωπαικά! Είπαμε JAPAN!
Τώρα τί να κάνω?? Να το αφήσω να "κοπανάει" και δεν τρέχει τίποτα ή θα πάρω και το σασμάν στο χέρι μετά?? Έστω οτι είναι ο άξονας μπισντιρεκ πρέπει το GS να ανοιχτεί άμεσα ή με πέρνει να το αφήσω μέχρι την αλλαγή του δίσκου??
|
εφοσον εισαι μεσα στην εγγυηση να πας να το αλλαξεις, εξάλλου αυτος ο κινητηρας δεν χρειαζεται πληρες λυσιμο για να φτασεις στην αυτοκινηταδικη λυση του πρηζ ντιρεκτ και το σαζμαν! Μονον το σαζμαν μισολυνεις και και ξαναδενεις και μετα ουτε γατα ουτε ζημια!! Δηλαδη δεν φτανεις να κατεβασεις και να λυσεις ολον τον κινητρα για να φτασεις εκει στο σαζμαν οπως συμβαινει με ολα τα υπολοιπα μοντέλα της BMW αλλα και ολα τα γιαπωνεζικα!!Και αυτο ειναι το καλυτερο (μεσα σε ολα τα αλλα ''κακά'') αυτου του κινητηρα!! Εχει τρια διαφορετικα μερη που το καθενα ειναι αυτονομο και λυνεται αυτονομα, κινητηρας-σαζμαν-δισκο/πλατο!!!
Ενω στα υπόλοιπα για να αλλαξεις μια τσιμουχα στεγανοποιησης στο εμπρος γραναζι κινησης παιρνεις ΟΛΟΝ τον κινητηρα στο χερι, τον κανεις βιδες δηλαδη!!!
|