
21-04-2010, 09:07
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Θόρυβος από καμπάνα σε 1200GS ???
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από abalerno
Δεν κακολογώ το Varadero προς θεού μην το πάρεις έτσι (άλλωστε οι απόψεις μας συμπίπτουν), αλλά όπως λες θέλει αναρτήσεις-φρένα και αρκετό Body lifting για να πας γρήγορα! Είναι αξιόπιστο μηχανάκι όμως!
|
Δεν σε κακολογω, γιατι άλλωστε??? Μπορουμε να προσαψουμε τα παντα στο Βαραντερο εκτος απο την αξιοπιστια του!!
Αν αντεχεις τα τερτιπια των ευρωπαιων κατσε εκει που εισαι!! Εγω προσωπικα δεν τα αντεχω, αν τα αντεχα θα ειχα παραμεινει στην BMW, γιατι αν και το Βαραντερο θελει π.χ. αναρτησεις και σωστες γραμμες για να παει γρηγορα ενω οι ΟΛΟΙ οι ευρωπαιοι σε αυτην την κατηγορια μοτοσυκλετων φορανε τα καλυτερα απο ''μαμα'' και στριβουν/φρεναρουν αρκετα καλυτερα απο τον Ιαπωνα εντουτοις αυτη η αξιοπιστια που εχει ο δευτερος ειναι ασυναγωνιστη!!!
Σημ. αυτο το ''ολα σπανε και όλα χαλανε'' φυσικα και δεν με βρισκει συμφωνο, όπως και εσενα φανταζομαι αλλα και όλους οσους περασαν απο γιαπωνεζικα!!! Το 100% γιαπωνεζικο θα χαλασει σε σπανιες περιπτωσεις μεχρις και ποτέ (Αφρικα τουιν, Τρανσαλπ, VFR, VTR κ.λ.π. να μην παω πιο πισω) ενω ο ευρωπαιος απαιτει ενασχοληση με το αντικειμενο του΄πόθου σου συνεχως και καθημερινως!!!
Τα ντεμί Γιαπωνεζικα π.χ. Βαραντερο made in Spain απο 2002 μεχρι 2009 και τωρα Made in Italy ειναι άααααααλλη ιστορια!! Αλλα κι αυτα βγαζουν 1-2 προβληματα (ιμμομπιλαιζερ και ανορθωτες στα ανευ ABS μοντελα το δευτερο, αλλα και μπαταριες σε μερικα) τα οποια ομως ειναι κοινα σε ολη την σειρα των μοντέλων!! Πολυ σπανια να χαλασει κατι άλλο εκτος κι αν εισαι συγγενης του.......Μητσοτακη!!!
Last edited by GeorgeP; 21-04-2010 at 09:16.
|