View Single Post
  #3  
Παλιό 21-04-2010, 10:50
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα πειρακια ειναι η αυταναφλεξη του μιγματος πριν την προκαθορισμενη χρονικη στιγμη (σπινθιρα απο το μπουζι) και οφειλετε κυριως σε κακη βενζινη η μεγαλη θερμοκρασια κινητηρα (εκτος και αν ο κινητηρας δεν ειναι σωστα ρυθμισμενος,αβανς)
Προσωπικα βαζω 100αρα για λιγοτερα καταλιπα και καλυτερη καυση,στα μειον η τιμη της βεβαια
Το καλυτερη καυση το.........ξεχνας!! διότι η σουπερ αμολυβδη δεν εχει καμια διαφορα στην αναφλεξη της απο καμια βενζινη ειτε αυτη λεγεται ‘’απλη’’ ειτε καθαρισμου για τα ρουχα!!! Ολες εχουν το ιδιο βαθμο αναφλεκτικοτητας ειτε ειναι 130 οκτανιων ειτε .........50!! Εξάλλου ολες οι βενζινες χημικά είναι μίγμα τριών κυρίως κορεσμένων υδρογονανθράκων, εξανίου, επτανίου και οκτανίου!!!!!
Αυτο δεν αλλαζει!!
Παμε τωρα στα λιγοτερα καταλοιπα, αν και οι φωτογραφίες που παραθετονται στα διαφορα σαιτ των πετρελαικων εταιρειων και οι οποιες παρουσιάζουν μια μπαρουτοκαπνισμενη βαλβιδα διπλα σε μια καθαρη, ισχυριζομενοι οτι φταιει η ‘’καλη’’ 100αρα για την ομολογουμενως εμφανη καθαροτητα, ειναι ΜΥΘΟΣ διότι η μπαρουτοκαπνισμενη ειναι απο παλιο κινητηρα που εκαιγε ΜΟΛΥΒΔΟΜΕΝΗ βενζινη (ο μολυβδος εχει τεραστιες επικαθησεις), ωστόσο υπαρχει μια αληθεια σε αυτό που ισχυριζονται, λογω των ΕΞΤΡΑ επιπροσθετων της 95αρας καθαριστικων προσθετων που συνηθως εχουν αυτες οι βενζινες! Όμως το κοστος ειναι δυσβασταχτό σε βαθος χρόνου!!
Δηλαδή αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει την Μοτοσυκλέτα του για 4-5 χρόνια με 15000-20000 το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί 100οκτάνια διότι οι λιγοστές επικαθήσεις απο την καύση δεν θα ενοχλήσουν κανένα, Αν κάποιος θέλει να την κρατήσει για μια 10ετία+ τοτε υπάρχει ένας λόγος (ως προς τις επικαθησεις και μονον) αν και το κόστος πλήρωσης του ρεζερβουαρ με 0,50 λεπτά ακριβότερη βενζίνη σε κάθε λίτρο (12,5e διαφορά το γέμισμα σε 25λιτρο ρεζερβουάρ ήτοι στα 200,000κμ =500 γεμίσματα=6250ε – σχεδόν μιση μοτοσυκλετα) σημαίνει ότι μετά από 10 χρόνια και 150000-200000κμ σε μικτές συνθήκες έχει πληρώσει τοσα χρήματα σε διαφορά τα οποία αντιστοιχούν σε γενική επισκευή του κινητήρα μαζί με τα ανταλλακτικά του (τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή ελατηρίων, καθαρισμό κορώνας εμβόλου κ.λ.π.) που ούτως η άλλως θα κάνει αν θέλει να συνεχίση η απροβλημάτιστη συμβίωση του με την καλή του!! Ακομα αντιστοιχει στα 2/3 της διαφορας χρηματων (αναλογως μοντέλου μοτοσυκλετας, π.χ. στο Βαραντερο ισχυει το 2/3, στην GS ειναι κατι λιγοτερο ισως) απο την πωληση της παλιας και αγορας καινουριας μοτο!! ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!
Επιπροσθετως τα τυχόν καθαριστικα πλεονεκτηματα της 100αρας μπορουν κάλλιστα να επιτευχθουν με την χρηση των διαφορων petroltreatments, οπως αυτου στην φωτογραφια, με σιγουρα κι οχι αμφιβολα αποτελεσματα. Το κοστος ενος τετοιου προιοντος ειναι γυρω στα 10ε και διαρκει για 10-20 γεμισματα του 25λιτρου ρεζερβουαρ!!! Τουλαχιστον θα ξερετε οτι ναι χρησιμοποιειθηκε καποιο καθαριστικο εν αντιθεση με τις εταιρείες που δεν ξερετε τι και αν εχουνε βαλει κατι μεσα στα προιοντα τους!!

Σημ. ολα τα παραπανω μαζι και η φωτογραφια που αναφερεται βρισκονται εδω http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/4965-%CE%97-%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81-%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CF%85%CE%B2%CE%B4%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%AC%CE%B5%CE%B9-2.html

Last edited by GeorgeP; 21-04-2010 at 10:56.
Reply With Quote