View Single Post
  #4  
Παλιό 22-04-2010, 08:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρόσφατα μου μπήκαν τέτοιες ιδέες για την μηχανή μου.....

Έκανα ένα ταξίδι με κάποιους φίλους και στην παρέα είχα το δίδυμο αδελφάκι της μηχανής μου - άλλο ένα 1200GS του 2005. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν παρατηρήσαμε οτι εμένα άναβε το λαμπάκι της ρεζέρβας, έφτανα οριακά στο να μείνω και ΤΟΤΕ μόνο άναβε το λαμπάκι του φίλου μου!! Έπεσε βέβαια το αναμενόμενο δούλεμα αλλά μετά που τα βάλαμε κάτω είδαμε οτι γεμίζαμε όλοι μαζί, οδηγούσαμε με τους ίδιους μέτριους ρυθμούς - 110-130χλμ/ώρα - και ήμουν βαρύτερα φορτωμένος αλλά όχι τόσο τραγικά. Σκέφτηκα πως μπορεί να ΄ήταν κάποιο λάθος του εγκεφάλου και αφού φουλάραμε είπαμε να έχουμε σαν βάση τον δικό του δείκτη. Φυσικά ....έμεινα από καύσιμο!!! Όταν έγραψε "υπόλοιπο μηδέν" εγώ έμεινα και αυτός είχα άλλα 60χλμ περίπου!!

Μετά μου μπήκε άλλη ιδέα.... πόσο φουλάρει ο καθένας μας; Μετρήσαμε πόσο γεμίζαμε σε κάθε βενζινάδικο και διαπιστώσαμε 2 πράγματα:
1ον, οτι βάζαμε ίδια ποσότητα - άντε 1 λίτρο παραπάνω εγω, δικαιολογημένα λόγω βάρους - και
2ον, ποτέ δεν κατάφερα να βάλω πάνω από 16-17 λίτρα και ας είχα υπόλοιπο μονοψήφιο αριθμό χιλιομέτρων.

Οι συγκρίσεις έγιναν σε ταξίδι 5.500 χλμ οπότε έχουμε αποδεκτά στατιστικά στοιχεία! Επίσης, γενικά ποτέ δεν έδινα σημασία πόσο έκαιγε η μηχανή, πόση βενζίνη έβαλα κτλ κτλ. Δεν είχε τύχει να έχω μέτρο σύγκρισης για τόσα πολλά γεμίσματα, ξέροντας οτι είχαμε και τον ίδιο τρόπο οδήγησης!

Μίλησα με τον μηχανικό μου αλλά απέρριψε την θεωρία μου οτι "κρύβονται" 2-4 λίτρα μέχρι να μηδενίσει. Παρόλα αυτά όμως επειδή είμαι και άπιστος Θωμάς, θα κάτσω το ΣΚ να ξεμείνω από βενζίνη, να λύσω το ντεπόζιτο, να δω την υπάρχουσα βενζίνη μέσα και μετά να το φουλάρω - αφού το έχω στραγγίσει ΟΛΟ - για να δω πόσο τελικά παίρνει μέσα!!

Επίσης αυριο - μεθαύριο θα έχω το CD των επισκευών για να δω πως λειτουργεί το σύστημα καυσίμου μπας και μου έρθει κάποια ιδέα....

...μέχρι τότε κανείς άλλος;;;;
Στο Βαραντερο (αλλα και σε ολα τα γιαπωνεζικα) το λαμπακι ενεργοποιειται μεσω αισθητηρα σταθμης μεσα στο τεποζιτο!! Αν δηλαδη ο αισθητηρας δεν ''αντιλαμβανεται'' υγρό τοτε δινει σημα στον εγκεφαλο να ενεργοποιησει το συστημα εναπομειναντων χιλιομετρων ΚΑΙ το λαμπακι!! αν ο αισθητηρας αυτο χαλασει τοτε δεν αναβει τιποτε και η ενδειξη για τα εναπομεινανατα κμ παραμενη ανενεργη! Αν παρεπιπτοντως ξαφνικα αναψει το λαμπακι γιατι ετσι του ηρθε, αν και χαλασμενο(συμβαινουν αυτο το μια λειτουργω και μια οχι στα ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα συστηματα), και εν τω μεταξυ εχει κανει η μοτο καποια κμ τοτε το πιανει απο εκει που ειναι....το οποιο μπορει να ειναι ''εχω 20κμ ακομη'' ¨η ''μενω/εμεινα''!!!

Μηπως λοιπόν ειναι ο αισθητηρας που σιγουρα εχει και η GS σγο τεποζιτο της???
Reply With Quote