View Single Post
  #7  
Παλιό 22-04-2010, 09:52
Alfa7 Ο/Η Alfa7 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Μoto: BMW R? - DRZ Motard-YP400
Μηνύματα: 643
Προεπιλογή Απάντηση: Βελτιωσεις Gs1200r/ADV

Βάλε καταρχήν ένα φιλτράκι (K&N, Green κλπ) και μόλις το στρώσεις (σωστά) βάλε ένα καλό τελικό (ανοιχτό κατα προτίμηση, δηλαδή φασαριόζικο). Με αυτά θα δείς μια προθυμία της μοτό στις χαμηλομεσαίες στροφές και γενικά μια πιό γεμάτη αίσθηση όχι όμως κάτι φανταχτερό που να αντικατοπτρίζει τα χρήματα που ξόδεψες...
Αυτό συμβαίνει γιατί ενώ εσύ έχεις κάνει αυτές τις (ακριβές) αλλαγές η μοτό δουλεύει με βάση τη χαρτογράφηση που έχει απο μαμά. Για να δείς μια σοβαρή διαφορά θα πρέπει να επέμβεις στη χαρτογράφηση της ανάφλεξης (PwerCom, Bazzaz κλπ..).
Η επέμβαση αυτή βέβαια δεν είναι κάτι απλό και σίγουρα δεν είναι αγοράζω ένα PwrCom και το βάζω με ότι χάρτη έχει ή όποιον κατεβάσω από το Διαδύκτιο.
Θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον (σοβαρό) τεχνικό (με εξοπλισμό αισθητήρων και γνώσεις από εμπλοκή σε αγώνες) που θα παγιδεύσει τη μοτό και θα μαζεψει όλα τα αυτά τα στοιχεία σε Η/Υ προκειμένου να σου φτιάξει ένα χάρτη ακριβώς για τη μοτό σου.
Υπόψη τα PwrCom και συναφή έρχονται με μηδενικό χάρτη δηλαδή δεν έκανες απολύτως τίποτα (μόνο μερικά € έχασες), αν δεν φτιαχτεί ένας χάρτης ειδικά για σένα και μάλιστα στο δρόμο (όχι σε δυναμόμετρο όπου όλα είναι ιδανικά).
Η μοτό δεν παθαίνει τίποτα, τα παραπάνω τα έχουν κάνει αρκετοί κάτοχοι GS με σοβαρά ώς πολύ σοβαρά αποτελέσματα χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και με μόνο παρατράγουδο την ελαφριά αύξηση καυσίμου.
Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να εστιάσεις στη φράση "σοβαρός τεχνικός με γνώσεις" και όχι απλό συνεργειο.
PS:Υπάρχει PwerCom για όλα τα GS, ειδική έκδοση γιατί αντιμετωπίζει το κινητήρα μας σα δύο κινητήρες, λόγω boxer (δηλαδή εχει δύο χαρτες ένα για κάθε κίλυνδρο).
Αυτά...
Reply With Quote