Θέμα
:
Γεια σε όλους
View Single Post
#
18
22-04-2010, 13:15
Jefe
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
Μηνύματα: 11,154
Απάντηση: Γεια σε όλους
Καλώς ήρθες φίλε μας, κ καλά μας χιλιόμετρα!
Jefe
Jefe
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): Jefe