Σήμερα έφτασα τον αντίστροφο χλμμετρητή στο μηδέν!! Έλυσα λοιπόν το ντεπόζιτο και άνοιξα και τις 2 "εισόδους" της, αριστερα πάνω (αντλία και φλοτέρ) και δεξιά στο πλάι (επιστροφη καυσίμου και υπερχειλίσεις). Μέσα είχε κανα 4άρι λίτρα καύσιμο.
Μίλησα με το συνεργείο μου αλλά δε με σιγούρεψαν οι απαντήσεις που έλαβα. Θέλω την βοήθεια σας λοιπόν..... αν έχει μπει κάποιος βαθιά σε αυτό το κομμάτι ή απλά αν έχει πάρει το μάτι του....
Το παραπάνω είναι το ντεπόζιτο της 1200gs. Τα πορτοκαλί είναι τα σωληνάκια που υπάρχουν μέσα σε αυτό. Τα δυο μικρά που ανεβαίνουν προς την τάπα είναι της υπερχείλισης και το τρίτο, το πιο ....χοντρό, (μαρκαρισμένο με μαύρες γραμμες) ενώνει τα δύο "μάγουλα" του ντεπόζιτου. Σκοπός του είναι να παίρνει το καύσιμο από τα δεξιά και να το μεταφέρει αριστερά που είναι και η αντλία.
στην παρακάτω φωτογραφία διακρίνεται τραβηγμένο έξω από την αριστερή οπή το ντεπόζιτου
Αυτό που δεν μπόρεσα να ξεκαθαρίσω είναι αν η μεταφορά γίνεται με την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων ή με "σπρώξιμο" του καυσίμου της δεξιάς πλευράς. Τι με μπερδεύει;
1ον: Στην δεξιά πλευρά ο σωλήνας καταλήγει σε ένα περίεργο "φίλτρο" που είναι ενωμένο με το σωληνάκι των επιστρεφόμενων από το injection. Φαίνεται σαν απλό φίλτρο-σίτα με περίεργη όμως κατασκευή. Δεν μπορώ να διακρίνω αν υπάρχει κάτι παραπάνω εκεί μέσα....
2ον: Ο εν λόγω σωλήνας στην αριστερή πλευρά είναι ανοιχτός και βρέθηκε να είναι "καθισμένος" όμορφα όμορφα στο πάνω μέρος του τεπόζιτου, δίπλα από την τάπα, όπως δείχνει η φωτογραφία
Ο μηχανικός μου απάντησε πως κανονικά πρέπει να είναι στον πάτο - λογικό, για να ισχύει και η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων - αλλά δεν τον άκουσα και πολύ σίγουρο.... Δοκίμασα να το τιθασεύσω και να το σφηνώσω στον πάτο αλλά αδύνατον. Είχε τέλεια μορφή για την θέση που είχε ήδη και οποιαδήποτε μεταβολή του θα έβαζε εμπόδιο στην ελεύθερη κίνηση του φλοτέρ. Βέβαια, η μορφή που έχει τώρα μπορεί να προήλθε και από την αλλοίωση του λόγω του καύσιμου.
Η ερώτηση: ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ;;
Όπου κι αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω σίγουρη πληροφορία.... Επόμενη κίνηση, να πάρω το ανοιχτό τεπόζιτο και να το περιφέρω στα συνεργεία....