Η ΒΤ1 έχει 10πλάσια αυτονομία περίπου από τη ΒΤ2. 2 βδομάδες ας πούμε έναντι 3-4 ημερών.
Η ΒΤ1 έχει εμβέλεια λίγα μέτρα με το ζευγάρι της, η ΒΤ2 καμμιά 200αριά.
Η ΒΤ1 έχει πιο στιβαρή κατασκευή, η ΒΤ2 πιο πολλά μπλιμπλίκια που την καθιστούν ευπαθή.
H BT1 έχει μία τάπα μόνο για να κλείνει την είσοδο του φορτιστή και την κλείνει, η ΒΤ2 έχει 3 υποδοχές που δεν στεγανοποιεί καμμία λόγω των "διακοσμητικών" ταπών που έχει.
Η ΒΤ1 έχει μικρόφωνο με εύκαμπτο μεταλλικό σωλήνα, η ΒΤ2 έχει το ίδιο που κάνει για ανοιγόμενα κράνη, έχει και με καλωδιάκι και velkro που κολλάει εσωτερικά του κλειστού κράνους.
Η ΒΤ1 έχει πολύ αξιόπιστο VOX, ενεργοποιείται εύκολα ακόμη και από γυναίκες (!) και δεν ενεργοποιείται από τον αέρα (ούτε στα 180), η ΒΤ2 σου βγαίνει η πίστη να δουλεύψεις το VOX (που ρυθμίζεται σε 4 σκάλες ευαισθησίας παρόλα αυτά), αλλά όλως περιέργως το αεράκι την ενεργοποιεί ακόμη και απ' τα 120.
Η ΒΤ1 έχει ποιότητα ήχου κακή, σαν παλιό τηλέφωνο, η ΒΤ2 είναι Hi-Fi. Το ίδιο ισχύει και τη μουσική τους.
Η ΒΤ1 έχει bluetooth μόνο για τον οδηγό, η BT2 έχει bluetooth και για το κινητό του συνεπιβάτη.
Η ΒΤ1 έχει πολύ καλή βάση στερέωσης στο κράνος (2 χρόνια δεν κατάλαβε τίποτε) η ΒΤ2 σε λίγους μήνες βγήκε εκτός, εκτός αν την προσέχεις πολύ.
Η ΒΤ1 δεν έχει κανένα πρόβλημα καλωδιώσεων καθότι ο πομποδέκτης ενσωματώνεται με τη βάση στήριξης και κάνουν slide οι επαφές, η ΒΤ2 ενώνεται με βύσμα με τα μικροφωνοακουστικά, που σε λίγους μήνες κόβεται.
Η ΒΤ1 δεν ξέρω πόσο κάνει τώρα (την είχα πάρει 175€ πριν 2 χρόνια απο τη Δανία) την ΒΤ2 την βρίσκεις 260-? στην Ελλάδα και 180 από το ίντερνετ Γερμανία.
Στην ΒΤ2 μπορείς με καλώδιο να συνδέσεις mp3.
Με όλα τα "ελαττώματα" που έχει η ΒΤ2, την προτιμώ από την ΒΤ1...προς το παρόν!