View Single Post
  #13  
Παλιό 30-04-2010, 07:59
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: Castrol gp ActEvo 20W-50 Το χρησιμοποιεί κανένας?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
....θα σου πω και κατι που ειχα ακουσει παλιοτερα ...ακουγεται λιγο κουλο αλλα ισως εχει οντως βαση!

...το μηχανακι σου εχει ηδη πολλα χιλιομετρα ...παιρνουμε πρωτα σαν δεδομενο οτι με τον καιρο και τις καυσεις που γινονται καθημερινα και σε συναρτηση με το βαθος χρονου ... υπαρχει μια φυσιολογική αλλοίωση σε ολα τα κινούμενα μελη του κυλίνδρου!...εκει λοιπον πανε και καθονται τα υπολοιματα της καυσης , πως να το πω, μαζευεται πουρι το οποιο ομως συμπεριφερεται και σαν μόνωση που δεν αφηνει το λαδι να περασει αναμεσα απ τα ελατηρια στο χωρο καυσης και να καει!...βαζοντας εσυ λοιπον ενα λαδι που ο κατασκευαστης θετει σαν το μεγαλυτερο του πλεονεκτημα μια νεα φορμουλα απο καποιες χημικες ουσιες που εχουν σαν σκοπο συν της αλλης να καθαριζουν τις βρωμιες απ το εσωτερικο του κινητηρα ...εχουμε σαν αποτελεσμα να αφαιρείτε αυτο το πουρι εκει που εχει εδρασει και να περναει το λαδι οταν εσυ πιεζεις τη μηχανη στο χωρο καυσης και να χει τοσες απωλιες!

.... θα μπορουσε να ειναι ενας πιθανος λογος ....
Γιάννη μου... για να περάσει λάδι στον στον χώρο καύσης, μπορεί να γίνει από δύο σημεία. Ή από τα ελατήρια, ή από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Η μάκα που λες, δεν πιάνει στα ελατήρια, ούτε φυσικά στον κύλινδρο. Στα τσιμουχάκια των βαλβίδων το ίδιο (γιατί εκεί, είσαι έξω από τον χώρο καύσης)
Άρα δεν έχει να κάνει με τον καθαρισμό της μάκας (αν μπορεί να κάνει τέτοιο πράγμα το λάδι) Ξέρω ότι υπάρχουν λάδια και λάδια. Λόγω της σύστασής τους, κάποια βρίσκουν τον τρόπο να περνάνε από τα ελατήρια στο χώρο καύσης, περισσότερο από άλλα. Κι ότι περνάνε τα λάδια από τα ελατήρια, περνάνε... γι' αυτό κι οι boxer το καίνε το λαδάκι τους. Θα κάνω λίγο υπομονή να δω πως θα συμπεριφερθεί από τώρα και στο εξής κι αν δω ότι μέσα σε λίγα σχετικά χιλιόμετρα μου κατεβάσει ξανά την στάθμη, θα τα πετάξω και θα βάλω πάλι τα aral για να συγκρίνω.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
μισό ...γιατί θα ξεχάσω και τα λίγα που ξέρω

το λάδι κυκλοφορεί οπουδήποτε πλην του θαλάμου καύσης. Στο θάλαμο καύσης καίμε μόνο βενζίνη ή ότι τελως πάντων μας βάζει ο βενζινάς.
Για να μην περάσει το λάδι στον θάλαμο καύσης από το κενό μεταξύ χιτωνίου και πιστονιού, υπάρχουν τα ελατήρια του πιστονιού.
Αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα γνωστά ...ελατήρια αλλά είναι σαν μεγάλες ροδέλες που αγκαλιάζουν το πιστόνι και διατηρούν μια απόσταση από το χιτώνιο.....
Βέβαια οι αποστάσεις που περιγράφω είναι της τάξης ...χιλιοστού....
αν αυτά τα αποκαλούμενα ελατήρια λιώσουν από τη χρήση, το λάδι κυκλοφορεί και περνώντας τα ελατήρια εισβάλει στον θάλαμο καύσης και κατά τη λειτουργία της μοτό εκεί καίγεται και βενζίνη και λάδι μαζί.
Έτσι λοιπόν σου "λαδώνει" το μπουζί αδυνατίζοντας κατά πολύ την απόδοση των μπουζί αλλά και σου εμφανίζει λευκό καπνό στην εξάτμιση, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση.......
Οι αποστάσεις είναι δέκατα του χιλιοστού. Χιλιοστό είναι πολύ. Παρόλα αυτά, καπνό στην εξάτμιση δεν έχω.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ήθελα να σε προσβάλω αλλά όταν έγραφα δεν είχες ανεβάσει τη φωτό.....φαντάστηκα ότι μιλούσαμε για 1150 γιατί απλά στα 1200 δεν παρατηρείται τέτοιο φαινόμενο....
Στα 100+ χλμ και με τέεεετοια εμπειρία καλό είναι να σκέφτεσαι τη περίπτωση μηχανικού προβλήματος ιδιαίτερα μάλιστα αν η κατανάλωση συνοδεύεται και από αρκετό λευκό καπνό από την εξάτμιση......

Και μην μου παρεξηγείσαι......να βοηθήσουμε θέλουμε.....και εσύ από τη μεριά σου βοήθα μας και εμάς του ερασιτέχνες μηχανικούς δίνοντάς μας όλα τα στοιχεία που έχεις
Δεν παρεξηγήθηκα ρε συ. Απλά θεώρησα δεδομένο πως όταν μιλάμε για 1150 δεν μπορεί να είναι ακόμα καινούρια και να μου λέτε δώσ' της λίγο χρόνο!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 Εμφάνιση μηνυμάτων
Και λίγο έκαψε...
Αν δείτε πως οδηγεί ο ΑΛΧ, θα καταλάβαιτε
Άλεξ, μια φορά τα έχω βάλει και εγώ. Ήθελα να ψωνίσω από μαγαζί φίλου στην Ν. Κίο και είχε αυτά (τα έδινε η bmw κάποια στιγμή). Τα πήρα και τα έβαλα στο 1100. Ναι είχα μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού από τα Γαλικά put....e που έβαζα πριν στο 636 και συνέχιζα να β'αζω και στο 1100 και στο 1150.
Τώρα για τον τρόπο οδήγησης ξέρεις εσύ καλύτερα από καταναλώσεις.
Λέω, μήπως είχε λιγότερα από αρχής?

Υστ. για τράβα καμιά βολτίτσα με τέρμα γκάζι μπας και φταίει αυτό
Έλα... συκοφάντη

Η αλήθεια είναι πως τα λάδια αλλάχθηκαν την τελευταία εβδομάδα πριν το 36ωρο στην Κρήτη. Συνεπώς τα 1000χιλ έγιναν επί Κρητικού εδάφους που χαίρει στροφής και φουρκέτας ανά 100 μέτρα max (fun park λέμε η Κρήτη)
Η ποσότητα που έβαλα πριν φύγω για το 36ωρο, ήταν ένα τι πάνω από την κουκκίδα στο γυαλάκι.(κανονική ποσότητα)
Μετά την πρώτη μέρα (και μετά από 550χιλ) διαπίστωσα πως το λάδι είχε πέσει αρκετά. Είχε φτάσει ένα τι πάνω από το κάτω μέρος του ματιού. Συμπλήρωσα 250ml και ξαναπήγε η στάθμη στην κουκκίδα (κι ένα τι παραπάνω)
Ερχόμενος από το 36ωρο κι έχοντας κάνει άλλα 550χιλ επί Κρητικού εδάφους, συμπληρώνω άλλα 250ml στην Αθήνα. Από τότε μέχρι και χτες, έκανα περίπου άλλα 400χιλ μέσα στην Αθήνα, και χτες συμπλήρωσα ξανά 250ml!!!
Mετά και από αυτό το συμπλήρωμα, θα τσεκάρω πότε θα μου το ξανακάψει. Στα πρότυπα aral, για να πάει από την κουκκίδα στο κάτω μέρος του ματιού, χρειαζόταν τουλάχιστον 1000χιλ. Τώρα μου το κάνει στα μισά χιλιόμετρα με το Castrol, και μιλάμε για ξαφνική αλλαγή κατανάλωσης. Μέχρι τις 10 Απριλίου, είχα μέσα τα aral 10W-40 (ή 15w-40 δεν θυμάμαι καλά) και παρόλο που ήταν λεπτότερα λάδια, τέτοια κατανάλωση δεν είχα.

Κρατάω μία πισινή γιατί μεσολάβησε το 36ωρο, γιατί η αλήθεια είναι ότι του ήπια λιγάκι το αίμα στη Κρήτη, και θα περιμένω να δω συμπεριφορά από δω και στο εξής.

Last edited by ALX; 30-04-2010 at 08:01.
Reply With Quote