Συγγνώμη για την αμέλεια αλλά δεν έφτασα 100% στην λύση και ακόμα το ψάχνω.
Μέχρι στιγμής έχω βγάλει άκρη με τον τρόπο λειτουργίας του "ντεπόζιτου" αλλά δεν έχω βρει τι φταίει στο δικό μου. Επίσης επιβεβαίωσα και για το τι "μηχανικοί" πασπατεύουν τα μηχανάκια μας..............
Η ιστορία μέχρι τώρα έχει ως εξής....
Αφού δεν ήξερα που θα έπρεπε να κοιτάει το εν λόγω σωληνάκι, πήρα αμπάριζα 3 συνεργεία για να με πληροφορήσουν. Πάντα απευθυνόμουν στους "αρχιμηχανικούς" και οι απαντήσεις ποικίλες! Επειδή και εγώ είμαι μηχανικός - διαφορετικός όμως ο τομέας μου - κατάλαβα πως η βλάβη δεν είχε αντιληπτή από κανέναν μέχρι τώρα και δεν υπήρχε έτοιμη απάντηση.
Στο πρώτο άκουσα οτι το πρόβλημα μου είναι στο φλοτέρ, το οποίο διαβάζει λάθος ένδειξη και ο εγκέφαλος κόβει τον κινητήρα μόλις μηδενίσει ο χλμμετρητής!!!

Φαντάσου οτι αυτός ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος για ένα ολόκληρο συνεργείο και "δίνει λύσεις" στους άλλους μηχανικούς που δουλεύουν εκεί μέσα...... Δεν ξέρει πως λειτουργεί το δημοφιλέστερο μηχανάκι που φτιάχνει εκεί μέσα και το χειρότερο, δε βάζει το μυαλό του να σκεφτεί για να λύσει μια ιδιαίτερη βλάβη αλλά πετάει μια κοτσάνα για να "ικανοποιήσει" τα αυτιά του αυθάδη που του έβαλε νέα διλήμματα!!!
Προς τιμήν του, ο επόμενος παραδέχτηκε πως δεν του είχε ξανατύχει και δε μπορούσε να φανταστεί τι έφταιγε. Το έψαξε στο CD της αντιπροσωπείας αλλά δεν έβγαλε άκρη. Μου πρότεινε μάλιστα να πήγαινα το ντεπόζιτο - αφού το είχα ήδη λυμένο - στο συνεργείο και να καθόμασταν μαζί να το ψάχναμε. Μου άρεσε που ήταν ειλικρινής και έβαλε το μυαλό του να δουλέψει αν και θα περίμενα κάποια παραπάνω τεχνική κατάρτιση.
Τελικά στο 3ο συνεργείο, βρήκα την απάντηση. Ένα παλικάρι που δουλεύει εκεί, είχε λύσει πριν 3 μήνες ένα ντεπόζιτο και θυμόταν ακριβώς τι υπήρχε εκεί. Μάλιστα κάτσαμε κάμποση ώρα και με βάση την κοινή λογική βγάλαμε μια άκρη.
Το βασικότερο συμπέρασμα ήταν πως καλός μηχανικός γεννιέσαι. Τα σεμινάριά και η εμπειρία σε κάνουν έναν απλό μηχανικό....
Στο θέμα μας τώρα... το σωληνάκι αυτό οδηγείται κοντά στην αριστερη οπή που βρίσκεται η αντλία- φλοτέρ-φίλτρο και καταλήγει στο ΚΑΤΩΤΕΡΟ σημείο του αριστερού μάγουλου! Από την άλλη πλευρά το ίδιο σωληνάκι είναι ταπωμένο με μια "βοηθητική αντλία" στο, επίσης, κατώτερο σημείο. Εδώ έχουμε την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων αλλά με υποβοήθηση από τα επιστρεφόμενα του injection. Το καύσιμο που περισσεύει δηλαδή ξαναμπαίνει στο ντεπόζιτο από την δεξιά πλευρά και δίνει μια μικρή σταθερή ροή μέσα στο σωλήνα, από δεξιά προς τα αριστερά. Όσο τραβάει η αντλία και κατεβαίνει η στάθμη στα αριστερά, τόσο τραβάει και από δεξιά. Αν για οποιοδήποτε λόγο πάρει αέρα το σωληνάκι, τα επιστρεφόμενα ξαναδημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες και η διαδικασία ξαναρχίζει. Αυτά είναι όσα έμαθα εκεί.
Στην πράξη...
επειδή το σωληνάκι είχε αυτομολήσει για δικούς τους προορισμούς και δεν επανερχόταν, αντικαταστάθηκε από σωλήνα εμπορίου - ειδικό για "βάπτιση" μέσα σε βενζίνη για να μην αλλοιώνεται! Τοποθετήθηκε εκέι που θα έπρεπε να ήταν, ντύθηκε ξανά η μηχανή και έφυγε για δοκιμαστικό ταξίδι!

Φτου ξανα 15 λίτρα φουλάρισμα με 250χλμ ταξίδι και υπόλοιπα 15χλμ!!!!
Θα το ανοίξω πάλι το ΣΚ για να ελέγξω την μεμβράνη που υπάρχει στην βοηθητική αντλία... Αν έχει κοπεί, κλάφτα Χαράλαμπε!!! Δεν δίνει σετ επισκευής και ολόκληρη κοστίζει 170ευρώ. Ελπίζω........................