View Single Post
  #4  
Παλιό 06-05-2010, 09:05
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: Η κατηγορία των 800

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
σε αυτα τα χρηματα sorry αλλα θα προτιμουσα το 990αρι adv που τσαγιαζει σε ολες τις περιπτωσεις το 800αρι κι ας καιει λιγο παραπανω καυσιμο.
καλα οσο για το twin?αδιαφορο τελειως μηχανακι.
παντως το 800αρι με λιγες προσθηκες μου αρεσει,αν ηταν και πιο φτηνο βεβαια.
1. To 800αρι καιει πολυ λιγοτερο απο το 990(συγκεκριμενα σε μικτη διαδρομη το 800 εκαψε 4.9 λιτρα/100χλμ και το 990 7.1 λιτρα/100χλμ.
2.Το 800αρι δεν καιει τα μπουτια της κοπελας που καθεται πισω,απο τις εξατμισεις.
3.Το 800αρι δουλευει αψογα και δεν σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες λογω τροφοδοσιας(μπορεις να πας με 6η κατω απο 2000rpm/min)
4.Στο 800αρι δεν αναβει συνεχεια το βεντιλατερ μεσα στην πολη και να σου καει τα ποδια.
Με λιγα λογια ειναι πιο πολιτισμενο,πιο ηπιο,πιο ευκολο στην καθημερινη χρηση.
Δεν εχει βεβαια τα τρελα γκαζια του 990,ουτε τις αναρτησεις του,οχι ομως οτι ειναι κακες.
Για την τιμη του συμφωνω,οπως ολα τα BMW

Last edited by bill 800gs; 06-05-2010 at 09:07.
Reply With Quote