View Single Post
  #28  
Παλιό 11-05-2010, 12:13
nibo Ο/Η nibo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW 800GS
Μηνύματα: 408
Προεπιλογή Απάντηση: 2 νεα ktm 990 adventure

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
νομιζω πλεον πως τα 800αρια ειδικα χαλανε πιο ευκολα,με τοσα που εχουν ακουστει.

Εμενα παντως που το εχω πανω απο ενα χρονο δεν εχει βγαλει τιποτα, το μηχανακι τα σπαει, και οσους ξερω με 800 δεν εχουν κανενα προβλημα. Οσα ακουγονται ειναι υπερβολες, γιατι παντα υπαρχει η ταση να μεγαλοποιουμε τα πραγματα. Και αν βγηκαν καποιες παιδικες ασθενειες σε καποια μηχανακια αυτες ηταν ψιλοπραγματα και διορθωθηκαν αμεσως. Αλλωστε για οσους ξερουν, τα περισσοτερα μοντελα που βγενουν απο λευκο χαρτι στην παραγωγη βγαζουν παιδικες ασθενειες τους πρωτους μηνες της κυκλοφοριας τους οι οποιες διωρθωνονται. Να σας πω π.χ. για το 650gs του 2000, το ειχα αγορασει καινουριο οταν πρωτοεμφανιστικε το 2000. Το πρωτο εξαμηνο ημουν καθε μηνα στο συνεργειο για παιδικες ασθενειες που διωρθονονταν αμεσως (τρυπαγαν ολα τα ψυγεια των 650, βλαβες στον εγκεφαλο κ.τ.λ.) στη συνεχεια το κρατησα 7 χρονια το 650 και δεν πηγα ουτε μια φορα στο συνεργειο περα απο τα σερβις. Αντιθετος για το 800 απο την πρωτη μερα δεν εχει χρειαστει ουτε μια φορα να παω συνεργειο περα απο τα σερβις.
Reply With Quote