View Single Post
  #33  
Παλιό 11-05-2010, 13:40
teo71 Ο/Η teo71 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ζωγραφου
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,983
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ESA

Ουπς, βλέπω ότι το πράγμα παραχόντρυνε.



Επειδή, εγώ είμαι αυτός που ξεκίνησε το θέμα, να πω μερικά διευκρινιστικά πράγματα:
  • Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας.
  • Είμαι περήφανος που έχω BMW 1200 gs και έχω κάνει μαζί της 60.000 χλμ τα οποία έχω απολαύσει απίστευτα. Αυτός είναι και ο λόγος που πονάω ιδιαίτερα, που δεν την έχω την καλύτερη εποχή του χρόνου.
  • Η αναφορά του προβλήματος που μου προέκυψε, είναι γραμμένη σε ουδέτερο τόνο, κάνει απλή και κατανοητή αφήγηση της ιστορίας, δεν ρίχνει ευθύνες σε κανένα, δεν αφήνει υπονοούμενα για κανέναν και δεν χρησιμοποιεί υβριστική φρασεολογία. Για του λόγου του αληθές σας παρακαλώ να την ξαναδιαβάσετε.
  • Ως εκ του παραπάνω, εννοείτε ότι διαφωνώ με τις μηδενιστικές λογικές, "τα λαμόγια στις αντιπροσωπίες", "οι μακάκες Έλληνες της BMW Ελλάς", "οι Βαλκάνιοι Γερμανοί" κλπ.
  • Στην αναφορά μου στο πρόβλημα, αναφέρομαι σε όλο το "σύστημα BMW" και όχι σε κάποια μεμονωμένη αντιπροσωπεία από την οποία έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.
  • Έκανα service σε ελληνική αντιπροσωπεία της BMW, στα 1.000 χλμ, στα 10.000 χλμ, στα 20.000, στα 30.000, στα 40.000 χλμ, στα 50.000 χλμ, στα 60.000 χλμ. Άλλαξα λάδια σε ελληνική αντιπροσωπεία της BMW στα 5.000 χλμ, στα 15.000 χλμ, στα 25.000, στα 35.000, στα 45.000 και στα 55.000 χλμ. Δηλαδή, δεν έχει πειράξει κανένας τίποτα στην μηχανή, πλην των επισήμων συνεργείων της BMW. Επίσης, η μηχανή μου είναι εντός εγγύησης. Τέλος, η μηχανή μου δεν έχει παρουσιάσει τίποτα άλλο, σε αυτά τα 60.000 χλμ και 15 μήνες που είμαι μαζί της.
Για μένα τα πράγματα είναι πολύ απλά:




H BMW έχει ένα πρόβλημα παράδοσης με ένα ανταλλακτικό που έχει υψηλά ποσοστά παθογένειας. Οκ. συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Όταν σου λέει όμως, περίμενε 2 μήνες να το πάρεις, ουσιαστικά μεταβιβάζει το πρόβλημα της, στον πελάτη. Και αυτό είναι ανέντιμο. Θα μπορούσε να κάνει 1000 πράγματα ώστε το δικό της πρόβλημα να μην μεταβιβαστεί στον δικό της πελάτη. Παραθέτω μερικά:
  • Αγορά 20 αναρτήσεων after market που θα εξυπηρετούσαν τον πελάτη μέχρι να έρθει η μαμίσια. (κόστος 20.000 ευρω.)
  • Αποστολή 10 μηχανών 1200 gs που θα χρησιμοποιούνταν ως μηχανές αντικατάστασης μέχρι να λυθεί το πρόβλημα και μετά θα πωλούνταν ως μεταχειρισμένες. (κόστος 0 ευρω)
  • Σταμάτημα για 1 μέρα της παραγωγής και οι 100 αναρτήσεις που δεν θα μπουν σε καινούριες μηχανές εκείνη την ημέρα να αποσταλούν στους παθόντες για να ανακουφιστεί η αναμονή.
Όλα αυτά δεν τα έκανε η μαμά, δεν τα έκανε η θυγατρική της στην Ελλάδα, BMW Ελλάς, δεν πίεσαν για να γίνουν οι έλληνες αντιπρόσωποι της.

Σε καμμία περίπτωση δεν κρύβομαι πίσω από ένα ψευδώνυμο σε ένα forum.

Ζάης Θεόδωρος
zais@ath.forthnet.gr
Reply With Quote