Στις 71.813 μον έκλεισαν οι πωλήσεις έναντι 63.588 μον του αντίστοιχου
τετραμήνου του 2009, ήτοι αύξηση 12,9 % ή +8.225 μον
ΑΛΛΑ έχουμε σαφή στροφή των καταναλωτών προς τα αυτοκίνητα μικρού
κυβισμού,εξ'αιτίας τεκμηρίων,τελών,φορου πολυτελείας,καυσίμων κλπ.
Ακολούθως παραθέτω τις πωλήσεις ανά segment για να δείτε αυτό που
αναφέρω πιο πάνω
Segmet A 
Fiat Panda,Fiat 500,Hyundai i10,Toyota Aygo,Suzuki Alto,smart for two
κλπ)
Πωλήσεις 4μηνου 2009=7.580 4μηνου 2010=10,510 + 39% ,+ 2.930μον
Segment B
Yaris,Fiesta,Corsa,Polo,Hyundaι i20
κλπ)
Πωλήσεις 4μηνου 2009=16.194 4μηνου 2010=23.234 +43%,+7.040μον
Σημαντικές απώλειες έχουν υποστεί τα 4Χ4&SUV -20% , -1822μον και το segment D (Opel insignia,Avensis,BMW-3Series,Passat,Modeo,A4,Mercedes C-Series κλπ) με -20% ή -1.518 μον
Η κατηγοριοποίηση των αυτοκινήτων στα segments είναι συνάρτηση του
κυβισμού,του μεγέθους,της μορφής,της χρήσης.
Τα μοντέλα που αναφέρω εντός παρανθέσεων είναι τα πρώτα στα εν λογω segmen