Δεν φταίνε τα μέταλλα, οι θερμοκρασίες, η σκόνη της ατμόσφαιρας και η υγρασία επόμενο είναι να δημιουργούν μάκα.Γυαλισμένες εξατμίσεις έχουν μόνο οι ακίνητες μοτό...
Το "μπλέδισμα" είναι δείγμα φυσιολογικής λειτουργίας(επόμενο με τόσους βαθμούς στο σημείο αυτό, ακόμη και το full τιτάνιο αποχρωματίζεται, μην τρελλαθούμε κιόλας).
Κολπάκι: μια στο τόσο, λύνουμε ολόκληρη την εξάτμιση (από τους λαιμούς), ρίχνουμε μέσα βαμβάκι ποτσιμένο με φωτιστικό πετρέλαιο, βάζουμε φωτιά για να φύγουν τα κατάλοιπα της καύσης και όταν κρυώσει τρίβουμε απ' έξω με λεπτό συρματάκι κουζίνας βουτηγμένο στο πετρέλαιο.Αν βαριόμαστε, συχαινόμαστε, φοβόμαστε ή δεν ξέρουμε, τότε, είτε τα σκάμε ή αγοράζουμε τις αλοιφές της autosol (τις φέρνει το motoraid.eu) και κάνουμε τη δουλειά μας.