Απάντηση: Ρελαντι σε GS 1150
twinmax, carbtune ή αλφαδολάστιχο
γυρνώντας την χάλκινη βίδα στα σώματα ψεκασμού προς τα μέσα ή έξω, μπορείς να ρυθμίσεις το ρελαντί
κάποιο από τα τρία παραπάνω θα το χρειαστείς ώστε να ρυθμίσεις και τους δύο κυλίνδρους να ρουφούν την ίδια ποσότητα μείγματος στην φάση του ρελαντί
ας υποθέσουμε οτι δεν έχεις κανένα από τα δύο πρώτα
αλφαδολάστιχο, δηλ 6mm λάστιχο από κάποιο κατάστημα με λάστιχα ποτίσματος, κήπου ή εν πάσει περιπτώση όπου βρείς
πάρε 3μέτρα, μπορείς και με λιγότερα, αλλά γι αρχή είναι καλύτερα τόσα
κάτω από κάθε σώμα ψεκασμού υπάρχει ένα μπιμπίκι μεταλλικό, που καλύπτεται από ένα λαστιχένιο καπάκι.
το αφαιρείς
η μηχανή είναι σε κεντρικό στάντ αφού πρώτα την έχεις φέρει σε θερμοκρασία κανονικής λειτουργίας
έχεις εισάγει μέσα στο λάστιχο μερικά ml λαδιού, κατά προτίμηση 15w, αλλά αν δεν έχεις βάλε μηχανόλαδο
άφησέ το να φτάσει στο κέντρο περίπου του αλφαδολάστιχου και κατόπιν συνέδεσέ το στα δύο μπιμπίκια
πρόσεξε να μην ακουμπήσει το λάστιχο σε κανένα λαιμό εξάτμισης, γιατί μυρίζει και βγαίνει δύσκολα
οι στροφές σου θα πρέπει να ναι περίπου 1100+-50rpm, αν θυμάμαι καλά
το μέλημά σου είναι να ρυθμίσεις και τις δύο βίδες, ώστε το ρελαντί σου να είναι το επιθυμιτό, δίχως να τραβάει το λάδι προς την μια ή την άλλη μεριά, αλλά να το ισορροπεί
αυτό θα γίνει ως εξής:
τα βγάλεις τελείως τις βίδες, θα πάς σε ένα κατάστημα που πουλάνε οrings, θα πάρεις δύο λαστιχένιες μικρές στις διαστάσεις αυτών των οποίων ήδη έχεις
θα ψεκάσεις με καθαριστικό καρμπυρατέρ εντός της κάθε οπής, προσέχοντας να μην σου πέσει σε βαμμένη επιφάνεια
θα σφίξεις ελαφρώς τις δύο βίδες μέχρι να καθίσουν
μετά θα ξεσφίξεις 1+1/2 στροφές και τις δύο
και μετά βάλε μπροστά τη μηχανή
ρύθμισε πότε τη μια , πότε την άλλη, μέχρι να φτάσεις το επιθυμιτό ρελαντί, προσέχοντας να μην σου τραβάει τη σταγόνα προς την μια μεριά
όταν ισορροπήσει η σταγονα=ποσότητα λαδιού και το ρελαντί θα ναι το ιδανικό, σβήσε και ξενατσεκάρισε το ρελαντί.
να θυμάσαι. δεξιόστροφα βιδώνεις, κλείνεις δηλ την By pass δίοδο του αέρα και οι στροφές πέφτουν
αριστερόστροφα ξεβιδώνεις, ανοίγει το πέρασμα του μείγματος από την By pass δίοδο, ανεβαίνουν οι στροφές
το μείγμα γίνεται πιο πλούσιο.
εσύ θα ρυθμίσεις το ρελαντι ώστε να έχεις το ρελαντί σου εντάξει και τις βίδες ΄συντηρητικά ξεβιδωμένες και αυτό για να μην καίς πλούσιο μίγμα και έχεις αυξημένη κατανάλωση στο ρελαντί
ο alx κάπου εδώ μέσα έχει περιγράψει την διαδικασία, αν ψάξεις θα την βρείς
αν χρειαστείς βοήθεια, εδώ είμαστε, αν και καλό είναι αν δεν το έχεις το άθλημα καθόλου, πετάξου μερικά χιλιόμετρα παραπέρα σε ενα συνεργείο απου γνωρίζει ή ψάξε στην πόλη σου ένα σωστό μάστορα, μιας και η αρχή λειτουργίας τους είναι κοινή με άλλων μοτοσυκλετών και ζήτα να σου εξηγήσουν
Last edited by kostas-patra; 20-05-2010 at 20:28.
Λόγος: ετσι
|