View Single Post
  #3  
Παλιό 22-05-2010, 20:16
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα ετσι για να μαθαινουμε ολοι, εν αντιθεση με τις καρμπυρατερατες μοτοσυκλετες οπου τοποθετειτο χαρτινο φίλτρο πριν την τρομπα βενζινης στα ψεκαστά υπαρχουν δυο σιτένια φιλτρα. Το ενα ειναι πλαστικο και βρισκεται μεσα στο τεποζιτο ακριβως πανω στο/στα ρουμπινετο/α (καποιες μοτοσυκλετες εχουν δυο ρουμπινετα όπως το βαραντερο) με τρυπες 10 φορες περιπου μικροτερες απο αυτο του φιλτρου λαδιου που ειναι χαρτινο και ενα μεσα στην τρομπα του ψεκασμου το οποιο ειναι μεταλλικό και χρησιμευει σαν δευτερο φιλτραρισμα μετά το τεπόζιτο!!!!

Η αντλια βενζινης δεν μπορει να ειναι μεσα στο τεποζιτο διότι ο ψεκασμος απαιτει υπερυψηλη πιεση στο σωμα γκαζιου και στα μπεκ, και μεταξυ εσωτερικου τεποζιτου και μπεκ ειναι μεγάλη αποσταση για να επιτευχθει αυτη, χωρια που υπαρχει το εμποδιο της στενης διόδου μεσα απο τα ρουμπινετα!!!!!!
Η τρόμπα βενζινης παντα βρισκεται εξωτερικα του τεποζιτου και μεταξυ αυτου και των μπεκ ουτως ωστε να τραβαει βενζινη και να την στέλνει με πιεση (100-120 bar) ελευθερα στα σωματα γκαζιου και στα μπεκ!!!
Στην 1200 βρισκεται αριστερα όπως καθεσαι πισω απο το μικρο πλαστικο του φερινγκ (δες φοτο).
Μεσα σε αυτο το κυλινδρικο κουτι, οπου επανω του ειναι η καλωδιωση και οι επαφες, βρισκεται η τρομπα βενζινης και το μεταλλικο σιτενιο φιλτρο!!!


Thanks George ...
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote