View Single Post
  #21  
Παλιό 22-05-2010, 22:37
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alfa7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν υπάρχει κάποιο κυλινδρικό κουτί , η αντλία βενζίνης μαζί με το σιτένιο φίλτρο κολυμπάει μέσα στο ντεπόζιτο (από το 1100 και μετα σε όλα τα GS) αυτό που φαίνεται στη φωτό είναι ο ελεγκτής της που το μόνο που κάνει είναι να δίνει εντολή στη αντλία να δουλέψει ή να σταματήσει...
Το φιλτράκι της αντλίας στα 1200 αλλάζει μόνο αν χρειαστεί, γενικά όμως όχι....
Ιμάντας στα 40000χλμ... (έχει έρθει αλλαγή).
Όσο για το συγχρονισμό, ο μηχανικός επεμβαίνει αν χρειαστεί στη εξισωση των δύο συρματόσκοινων στο ένα κύλινδρο (οπως προανέφερθηκε από IoannisPanagiotidis) και την αυτου καθαυτού εξισορόπηση την αναλαμβάνει το mobitec της BMW μεσω software ρυθμίζοντας το σερβομηχανισμό του γκαζιου σε σχέση με τους αισθητήρες αέρα.
Αυτά...
Reply With Quote