Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim
Και όμως αυτό το μεταλλικό κουτί είναι μέσα στο ντεπόζιτο και βρίσκεται βυθισμένο στο καύσιμο. Αφού το έχεις και σε φωτογραφία... γιατί λες πως δε μπορεί να είναι εκεί μέσα;;;
Εκτός αν θες να πεις κάτι άλλο και εμείς δεν έχουμε καταλάβει!
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alfa7
Δεν υπάρχει κάποιο κυλινδρικό κουτί , η αντλία βενζίνης μαζί με το σιτένιο φίλτρο κολυμπάει μέσα στο ντεπόζιτο (από το 1100 και μετα σε όλα τα GS) ...........................................
|
Παρόλο που προσπαθω να εξηγησω με τον πλεον κατανοητο τροπο επιμενετε οτι η τρομπα βενζινης ειναι μεσα στο τεποζιτο!!!! Αγνοειτε - και με στενοχωρείτε συνάδελφοι - το γεγονος οτι στα ψεκαστα χρειαζονται 120bar πιεσης προς το σωμα γκαζιου ουτως ωστε να επιτευχθει τροφοδοσια καυσιμου και η οποια πιεση ειναι αδυνατον να επιτευχθει απο μια τρομπα μεσα στο τεποζιτο αφου παρεμβάλλονται ρουμπινετα με ανοιγμα 3-4 χιλιοστα και διαδρομη απο αυτα μεχρι το σωμα γκαζιου τουλαχιστον 30-40 ποντους!!!!!! Πως θα περασουν αυτα τα 120bar απο 4 χιλιοστα ανοιγμα ρουμπινετου και θα φτασουν αυτουσια στο σωμα γκαζιου??
Το οτι ειναι ''πιασμενη'' πανω στο τεποζιτο δεν σημαινει οτι ειναι μεσα σε αυτο!!!
Στο επισυναπτομενο βιντεο βλεπετε την αλλαγη του fuel pump bypass cable το οποιο βρισκεται πανω στην τρομπα βενζινης και η οποια βρισκεται εκτος τεποζιτου
στο επομενο βλεπετε την αλαλγη τεποζιτου σε άλλο GS οπου φαινεται και η τρομπα βενζινης
BMW R1200GS to R1200GS/Adventure Gas Tank Conversion
τελος οι επισυναπτομενες φωτο δειχνουν ακομα καθαροτερα την θεση της τρομπας βενζινης σε ενα GS 2008!!